Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært hos henne for første gang, fordi jeg har hørt mye bra om henne og fordi jeg leste bloggen hvor jeg fikk inntrykk av at hun klart er den beste på dette med botox og restylane i Oslo(?). Men nå viser det seg at restylanen hun satt har gitt meg klumper, både i overleppe og underleppe. Kjenner jeg blir mektig provosert, da hun forsikret meg at dettte GARANTERT ikke ville skje, og at det på bloggen hennes står flere steder at dette aldri skjer med henne og kun "dårlige" behandlere.

Håper virkelig hun får ordnet opp i dette? Går det an å ta ut restylane slik at klumpene forsvinner?

Anonymous poster hash: 9b953...5c8
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Klumper? æsj.. jeg skal til Silje i morgen og ta restylane, håper ikke det skjer med meg og :sjokkert: Har du sagt fra? Du burde vel kunne gå tilbake og få det rettet opp på noe vis uten kostnad. Kjenner jeg gruer meg nå.

AnonymBruker
Skrevet

Det er altså så ergelig når man betaler dyre dommer og får sånt resultat! Har opplevd det med flere kosmetiske behandlinger, blandt annet en svindyr peeling (til flere 1000) som ikke fjernet arr som lovet og tatoverte bryn som jeg ble hellig forsikret om at var kalde i fargen så de skulle falme brunt og ikke røde, vel her sitter jeg med knall rosa bryn. Kan desverre ikke hjelpe deg med restylaneproblemet men skjønner frustrasjonen din veldig, man har lyst å sette enkelte behandlere i gapestokken 😡 ring henne i morgen ihvertfall og krev en sjekk!

Anonymous poster hash: 1edd5...c41

AnonymBruker
Skrevet

Klumper skjer veldig ofte dessverre. Jeg har også fått det av ellers flinke behandlere.

Anonymous poster hash: 319a8...a6e
  • Liker 1
Skrevet

Restylanen kan tas ut igjen.

Gjest Anastasia
Skrevet

Nå har jeg og vært hos Silje. Resultatet er foreløpig veldig bra, selv om jeg er hoven og det tar tid før jeg ser det endelige resultatet. Jeg spurte om det er vanlig med klumper. Hun sa det kan skje første gang man sprøyter inn, men at det finnes et stoff man kan sprøyte inn for å løsne opp klumpene. Jeg fikk også beskjed om at det tar ca 3 uker før det "sitter" som det skal, så det er først da jeg vil se om det er klumper. Men vil få fikset det gratis hvis det blir noe feil uansett. Nå fikk ikke jeg restylane, men juvederm som er et annet stoff, så vet ikke om det lettere blir klumper med restylane..

Er forøvrig verste smerten jeg har kjent, selv med bedøvelse, jeg gråt og gråt. Men bedre nå!

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg og vært hos Silje. Resultatet er foreløpig veldig bra, selv om jeg er hoven og det tar tid før jeg ser det endelige resultatet. Jeg spurte om det er vanlig med klumper. Hun sa det kan skje første gang man sprøyter inn, men at det finnes et stoff man kan sprøyte inn for å løsne opp klumpene. Jeg fikk også beskjed om at det tar ca 3 uker før det "sitter" som det skal, så det er først da jeg vil se om det er klumper. Men vil få fikset det gratis hvis det blir noe feil uansett. Nå fikk ikke jeg restylane, men juvederm som er et annet stoff, så vet ikke om det lettere blir klumper med restylane..

Er forøvrig verste smerten jeg har kjent, selv med bedøvelse, jeg gråt og gråt. Men bedre nå!

Har fått med meg at du har forandret litt på ting, fornøyd? :)

Gjest Anastasia
Skrevet

Har fått med meg at du har forandret litt på ting, fornøyd? :)

Veldig fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også klumper av restylane, hyaluronica derimot, er helt fantastisk! Sitter så mye lengre enn restylane og klumper ikke :)

Anonymous poster hash: b7673...dca
Skrevet

Uff da. Jeg kjente nesten ingenting. Bare noen små stikk. Tydelig at vi reagerer forskjellig på ting.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor sannsynlighet er det for å få klumper på overleppa? Skal sprøyte inn juvederm i linjene (røykelinjer) ikke i selve leppa. Dosen er opptil 0,55.

Anonymous poster hash: a8611...7e8
Gjest Anastasia
Skrevet

Uff da. Jeg kjente nesten ingenting. Bare noen små stikk. Tydelig at vi reagerer forskjellig på ting.

Fikk du en sånn bedøvende krem på forhånd? For det fikk ikke jeg, kun tannlegebedøvelse. Du er heldig som ikke kjente så mye.. trodde seriøst jeg skulle svime av hehe.

Skrevet

Fikk du en sånn bedøvende krem på forhånd? For det fikk ikke jeg, kun tannlegebedøvelse. Du er heldig som ikke kjente så mye.. trodde seriøst jeg skulle svime av hehe.

Fikk bedøvende krem på som jeg måtte sitte med i 15-20 min. Takk gud for at jeg ikke kjente så mye for jeg var veldig nervøs. Men du kan jo smøre på emla som du får kjøpt reseptfritt på apoteket. Bedøvelsen sitter i 1-2 timer. Tror faktisk det var den hun brukte på meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...