Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!
Jeg er snart tom for sjampo og balsam og lurer på hva jeg skal kjøpe neste gang!
Så du som har langt hår som lett blir tørt og slitt i tuppene og lengdene, hva er din favorittsjampo? Pris har ingenting å si, men vil gjerne slippe å kjøpe over nett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Big (sexy) Smooth Hair, sulfatfri. Kjøper i litersflasker med pumpetopp hos en frisør (privat, ikke kjede).

Edit: Jeg har hår til midt mellom BH-stropp og bukselinning på ryggen, tykt og med mye naturlig fall. Krøller dersom kort. Synes håret blir mindre "frizzy" av denne, og den tynger ikke ned så jeg blir paddeflat på toppen av hodet.

Endret av Tirkes
Skrevet

Big (sexy) Smooth Hair, sulfatfri. Kjøper i litersflasker med pumpetopp hos en frisør (privat, ikke kjede).

Edit: Jeg har hår til midt mellom BH-stropp og bukselinning på ryggen, tykt og med mye naturlig fall. Krøller dersom kort. Synes håret blir mindre "frizzy" av denne, og den tynger ikke ned så jeg blir paddeflat på toppen av hodet.

Høres ut som noe som kunne passet meg! Har rimelig flatt hår på toppen ^^

Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Redken Extreme :-)

Anonymous poster hash: a205c...aee

Skrevet (endret)

Elvital.

Endret av Strikkemamma
Gjest princess123
Skrevet

Moroccanoil :-) Etter å ha brukt shampoen, balsamen samt hårkur en gang i uken + litt hårolje fra serien etter å ha dusjet i 2 mnd er håret mitt gått fra frizzy og slitt til den perfekte manken!

AnonymBruker
Skrevet

Joico, Redken og Kerastase er mine favoritter.

Anonymous poster hash: 3844f...374
Skrevet

Moroccanoil :-) Etter å ha brukt shampoen, balsamen samt hårkur en gang i uken + litt hårolje fra serien etter å ha dusjet i 2 mnd er håret mitt gått fra frizzy og slitt til den perfekte manken!

Har brukt alt unntatt olje fra serien siden januar og er forsåvidt fornøyd men har ikke helt opplevd Wow-faktoren mange andre gjør dessverre :(

Men hårkuren er den beste jeg har prøvd noen gang!

Skrevet

Joico, Redken og Kerastase er mine favoritter.

Anonymous poster hash: 3844f...374

Jeg er veldig nysgjerrig på kerastase! Hva synes du er best med det? :)

AnonymBruker
Skrevet

Bruker for tiden Pureology Hydrate shampoo og balsam. Liker den veldig godt! Shampooen er sulfatfri, som gjør at den ikke tørker ut håret. Og jeg eeelsker balsamen, den lukter peppermynte :)

Anonymous poster hash: 98699...66b
Skrevet

All soft fra Redken. Både shampoen og balsamen :)

Også er jeg veldig glad i hårkuren Joico K-pack.

Har langt hår til midjen, krøller og skikkelig flokehår. Har ikke slitt hår forsåvidt, men tynne og fine hårstrå som det er mange av. Våkner hver morgen og ser ut som pulverheksa på håret.

Redken får du kjøpt i de fleste frisørsalonger, men jeg bestiller fra nett. Blush.no selger store flasker med pumpeløsning til en billig penge.

Skrevet

Jeg har langt, tørt, krøllete hår. Favorittshampoen min er ikke en shampo, men rense-balsamen Wen. Den inneholder ikke sulfater og er et "alt i ett - produkt" som fungerer som både shampo, conditioner og leave-in conditioner. Jeg bruker "Sweet Almond Mint" som skal passe alle hårtyper, dessuten synes jeg den lukter godt. Jeg har andre shampoer jeg liker også, men denne fungerer best på mitt hår. Det eneste jeg synes er litt dumt med Wen er at man skal bruke så mye produkt hver gang, så den er ikke drøy i bruk. Jeg kjøper den på Vita. Wen tester ikke på dyr.

Skrevet

Hei folkens!

Jeg er snart tom for sjampo og balsam og lurer på hva jeg skal kjøpe neste gang!

Så du som har langt hår som lett blir tørt og slitt i tuppene og lengdene, hva er din favorittsjampo? Pris har ingenting å si, men vil gjerne slippe å kjøpe over nett :)

Biosilks shampo for unger.

Skrevet

Pureology Hydrate. Gir håret mitt masse fukt uten at det blir fett/flatt og gir meg ikke gulskjær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...