Gå til innhold

fitta smaker sitron, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei :)

i det siste har utfloden min blitt skikkelig klumpete og gul og ekkel. bare jeg stikker en finger inn og ut av sjeden sitter det fast klumpete, gul utflod på. I tilleg har jeg veldig mye utflod, så trusa er full i utflod hver eneste gang jeg går på do. er det normalt? vet ikke helt hvordan det skal lukte der nede, men kjeresten min sier det smaker sur sitron :klo: det er vel ikke helt normalt det heller?

hilsen jente 17

AnonymBruker
Skrevet

Utflod smaker ofte sitron. Det er surt.

Anonymous poster hash: f6185...53c
AnonymBruker
Skrevet

Sitronsmak er vanlig smak av kvinnersunderliv. Det smaker litt surt/syrlig men ikke vondt eller sterkt.
Smaken du beskriver bør ikke bekymre deg eller kjæresten din, men om utfloden din er blitt så klumpete og tykk som du sier bør du ta en kur mot sopp og se om det blir borte etter en uke. Du får kjøpt stikkpiller mot vagina sopp reseptfritt på apoteket. Pillene putter du opp i vagina, og de påfølgende dagene vil de blande seg med utfloden så du kan da oppleve enda tykkere utflod, men soppen skal være behandlet og borte innen en uke etterpå. Sopp er vanlig det også! Men om du fortsatt har gul, tykk, veldig klumpete utflod etter en soppkur ville jeg tatt en tur til legen/sexklinikken/olafia/gynekolog.

Anonymous poster hash: f1dd5...8ac
AnonymBruker
Skrevet

Daglig utflod er normalt men den skal være blank / litt hvit når man stikker fingeren inn og ut, men vises som hvit eller en liten touch av gul i trusa fordi den kommer i kontakt med luft og tørker.

Skikkelig klumpete utflod er tegn på sopp, eller kjønnssykdom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Daglig utflod er normalt men den skal være blank / litt hvit når man stikker fingeren inn og ut, men vises som hvit eller en liten touch av gul i trusa fordi den kommer i kontakt med luft og tørker.

Skikkelig klumpete utflod er tegn på sopp, eller kjønnssykdom.

Altså utflod er vanlig men den skal ikke være klumpete, så du har nok fått sopp, noe alle kvinner får fra tid til annen. Det kan komme av at du går med for stramme truser, g streng, ikke bruker bomullstruser (andre stoff gjør at underlivet ikke får puste), ikke får tømt deg ordentlig etter sex (viktig å sitte over doskåla en stund så mest mulig renner ut) .

AnonymBruker
Skrevet

Hvis utfloden er klumpete (men hvit), kan det som nevnt være sopp. Men om den er gul i tillegg, kan det være en bakterieinfeksjon også. Enten ubalanse eller kjønnssykdom.

Anonymous poster hash: 32d25...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...