Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Dere som får minstebeløp på AAP, hvor mye er det i måneden? På forhånd takk for svar.

Anonymous poster hash: b2063...b36
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ca 5500 utbetalt hver 14. dag.

Anonymous poster hash: f05d9...216
AnonymBruker
Skrevet

ca 5500 utbetalt hver 14. dag.

Ok, har du minstesats? Blir så forvirret her... Leste litt rundt i andre tråder og noen skriver at de har minstebeløp og får 9000 i måneden, mens andre får 12000 osv.

Blir ikke helt klok av dette.

AnonymBruker
Skrevet

Fler?? Stemmer 5500 hver 14 dag?

AnonymBruker
Skrevet

De som sier 9000 trekker for mye i skatt. Evt. har en gigantisk formue.

Anonymous poster hash: fd034...e00
AnonymBruker
Skrevet

Ok, har du minstesats? Blir så forvirret her... Leste litt rundt i andre tråder og noen skriver at de har minstebeløp og får 9000 i måneden, mens andre får 12000 osv.

Blir ikke helt klok av dette.

Jeg har i alle fall ikke jobbet nok til å opparbeide noe annet en minstesats. Så ja, det skal være minstesatsen. 6800 kr før skatt.

Minstesats for arbeidsavklaringspenger er 2G, altså 176 740 kr i året, det blir 6798 kr hver 14. dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i alle fall ikke jobbet nok til å opparbeide noe annet en minstesats. Så ja, det skal være minstesatsen. 6800 kr før skatt.

Minstesats for arbeidsavklaringspenger er 2G, altså 176 740 kr i året, det blir 6798 kr hver 14. dag.

Ok, takk for svar :)

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Litt over 5000kr utbetalt pr 14. dag

Har ingen formue, og trekker jeg mer skatt så får jeg garantert baksmell. Been there, done that :P

AnonymBruker
Skrevet

Litt over 5000kr utbetalt pr 14. dag

Har ingen formue, og trekker jeg mer skatt så får jeg garantert baksmell. Been there, done that :P

Hvordan får du baksmell ved å trekke mer skatt?

Anonymous poster hash: 57cb4...d46

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Hvordan får du baksmell ved å trekke mer skatt?

Skulle vel stå mindre da.

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange rare påstander her på KG at det er ikke godt å vite, men fint å se at du har kontroll :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i alle fall ikke jobbet nok til å opparbeide noe annet en minstesats. Så ja, det skal være minstesatsen. 6800 kr før skatt. Minstesats for arbeidsavklaringspenger er 2G, altså 176 740 kr i året, det blir 6798 kr hver 14. dag. Anonymous poster hash: f05d9...216

Dette!

Hvis det er lettere for deg så er dagsatsen på 680, før skatt. I en uke er det fem dager.

1 mai går det opp, men du vil ikke se en endring før i juni, da får du etterbetaling og

Anonymous poster hash: 04d3a...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...