Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #1 Del Skrevet 3. juli 2002 Har et lite spørsmål angående dette med babyolje jeg... Jeg kjøpte meg det med tanke på barbering av legger og bikinikanten etter mye skryt her inne. Er desverre ikke så fornøyd med resulatet som jeg trodde jeg skulle være. Jeg har derfor noen spørsmål. Barberer dere dere i dusjen eller barberer dere dere uten å ha dusjet først? Bør oljen påføres på våt eller tørr hud for å være mest skånsom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking Skrevet 3. juli 2002 #2 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg barberer meg i dusjen. Bruker varmt vann først, tar så på olje, og påførere mer etter behov. Jeg er veldig førnøyd med babyolje, men det var litt uvant første gangene. Bare pass opp, det blir glatt inne i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 3. juli 2002 #3 Del Skrevet 3. juli 2002 Prøvde baby-olje-trikset i dusjen i dag. Dusjet i varmt vann en stund, og tok på baby-oljen på våt hud. Det fungerte helt fint, men så hadde jeg ikke så mye stubb heller. Skal man barbere lange hår, så funker det kanskje med skum først, og så baby-olje for den siste finishen? Natusan har en baby-olje med Aloe Vera, som jeg brukte. Lukter godt, og hvis du skjærer deg, så vil aloe Veraen berolige det. Kjempesmart! Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #4 Del Skrevet 3. juli 2002 Brukte samme olje som deg med Aloe Vera, men allikevel fikk jeg røde prikker på bikinilinjen altså. Lurte derfor på om det kanskje kunne være smartere å barbere på tørr hud, men jeg får heller prøve meg litt frem. Kanskje litt feil å si at jeg fikk røde prikker, men da hårene vokste litt ut igjen var skikkelig ubehagelig og vondt og det gangde mer enn med høvel slik at jeg fikk litt røde prikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. juli 2002 #5 Del Skrevet 4. juli 2002 Hmmm...dette må testes ut!! Det best er jo å la typen gjøre det uansett 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 4. juli 2002 #6 Del Skrevet 4. juli 2002 Hvis du nettopp har begynt å barbere deg, så vil du få røde prikker samme hvor forsiktig du er, tror jeg. Huden trenger litt tid til å bli vant med litt røff behandling. Det er i hvertfall min erfaring hvis jeg har gått en stund uten å barbere meg, for så å begynne igjen. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 4. juli 2002 #7 Del Skrevet 4. juli 2002 Babyolje inneholder mineralolje som kan tette igjen porene og føre til kviser og inngrodde hår. Velg heller plantebaserte oljer spesielt beregnet til hudpleie, eller olivenolje. solsikkeojle kan også brukes.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. juli 2002 #8 Del Skrevet 4. juli 2002 Uuusj, tror jeg utsetter den testinga biiittelitt nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #9 Del Skrevet 4. juli 2002 Men babyolje kan neppe være så ødeleggende i og med at babyer kan bruke denne oljen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 4. juli 2002 #10 Del Skrevet 4. juli 2002 Men babyer bruker den kanskje ikke til barbering.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 8. juli 2002 #11 Del Skrevet 8. juli 2002 Hvordan vet du dette elle? har du noen fakta??? Ikke meningen å være skeptisk..., men siden du sier det hele tiden, har du kanskje noen fakta om det????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 8. juli 2002 #12 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg leste dette et sted. Mener ikke å si at det er farlig for det det jo ikke. Men det er bedre med plante oljer enn mineral oljer. Og baby olje er laget av mineralolje. Klem elle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå