Gå til innhold

Festesmerter eller noe helt annet ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På mandag fikk jeg grusomme smerter i magen, tirsdag kom det noe rosa / rødt i trusa, dette har jeg enda. Men er ikke mensen. Forventa mens er ca 2 mai. I dag hadde jeg fortsatt mage smerter, men som nå har artet seg nedentil , føles ut som skjeden er open, vanskelig å forklare, men er veldig vondt :/ hva kan alt dette være? Tenker å reise til lege om jeg ikke blir bedre, ville bare høre om noen har erfaring? Tenkte først festeblødning og festesmerter, men aldri hatt det før så Anne ikke hvordan det skal kjennes ut? Håper noen har noe peiling/erfaring?

Anonymous poster hash: 8c44e...c32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er "grusomme" smerter høres det ikke ut som festeblødning for meg. Et forbehold om at jeg aldri har hatt festeblødning selv, så har jeg lest at festeblødning ikke er grusomme smerter.

Anonymous poster hash: 4c129...fdb
Skrevet

Jeg har hatt festeblødning ved to graviditeter, men ingen smerter. Forøvrig har jeg ikke skjønt for etterpå at det var festeblødbing. Trodde bare det var fra en rift eller noe..

Skrevet

Bytt truse;-)

Jeg kjente ikke da min festet seg, men grusomme smerter kan være f.eks en cyste som har sprukket.

Hvis du får mens 2/5, vil en lutealfase på ca 14 dager si at et evt befruktet egg ikke ville ha rukket å utvikle seg nok og forflytte seg til livmor og feste seg på de dagene.

AnonymBruker
Skrevet

Bytt truse;-)

Jeg kjente ikke da min festet seg, men grusomme smerter kan være f.eks en cyste som har sprukket.

Hvis du får mens 2/5, vil en lutealfase på ca 14 dager si at et evt befruktet egg ikke ville ha rukket å utvikle seg nok og forflytte seg til livmor og feste seg på de dagene.

Ok, da anner jeg ikke hva det rosa utfloden var , er bedre i dag, ingen smerter.

Anonymous poster hash: 8c44e...c32

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt rundt den tiden jeg tror egget festet seg. I noen dager hadde jeg sterke mensmurringer som plutselig slapp taket og sentrerte seg i magen. Noen dager etter det testet jeg positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...