AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Jeg bruker ikke telefon med apps, men mine nærmeste venner/kjæreste bruker det. Har så klart ikke noe i mot telefon, jeg liker faktisk den utviklingen! Kan gi eksempel på hvorfor jeg liker utviklingen, men ikke benytter meg av den. En dag gikk jeg med varer ut av en butikk, på vei ut snublet jeg å ramlet morsomt rett i bakken (flause). Jeg så rundt meg da det var 4 - 6 biler på parkeringsplassen, det var folk i de fleste bilene, men ingen så det fordi de satt med hodet ned mot skrittet. Det var en av masse eksempler. Min venninne sier hun ikke er telefon avhengig, men må ha telefon med apps pga app til viber (hva en viber er). Men på telefon har hun alle app som; Tviter, Fjesbook, Instaram og de andre greiene. Det bruker hun veldig mye, men er flink å ikke bruke de i sosiale selskaper. Min kjæreste går stadig glipp av morsome hendelser, fordi hun liker å se nedi skrittet sitt. Spør jeg hvorfor hun bruker telefon med apps, svare hun at hun driter i at hun er avhengig eller ikke. Klager ikke! Lure på hva gjør dere avhengig i en telefon med apps kontra telefon uten? Holder ikke sms/mms og ringe funksjon? Hvilken telefon bruker du? Ærligheten lønnes Anonymous poster hash: 00a53...c03 Anonymous poster hash: 00a53...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå