AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Del Skrevet 23. april 2015 Okei,dette har skjedd før også.. På en måte. For snart to år siden fikk jeg sår i underlivet etter influensa/spysjuka. Klarte nesten ikke å gå på do fordi det var så SINNSYKT!! Vondt. Trodde det var herpes,reiste til legen og han sa at det var en kraftig soppinfeksjon. Fikk det samme et halvt år senere,var like jævlig og smertefullt, men canesten hjalp ikke. For ca tre uker siden fikk jeg to gule, litt smertefulle "sår", jeg trodde det skulle utvikle seg og bli til samme helvete, men plutselig forsvant det. For to dager siden begynte jeg å bli sår igjen, og nå har jeg "kuler",sår og sprekker/rifter i underlivet. Smører med multigyn actigel,men det blir bare verre og verre,snart klarer jeg ikke å gå. Har også tatt "grønnsåpebad". Det som er er at jeg skal i 18årslag til bestevenninna mi imorgen,og ligge til typen etterpå! JEG MÅ DIT!! Det kan ikke bli noe verre nå..! Noen.som har noen tips til hva jeg kan gjøre for at det ihvertfall ikke skal bli noe verre?! Kommer ikke til å takle det nå! Ps: går på cerazette.. Har hørt at det kan tørke ut slimhinnene og danne sår og rifter ol,kan det være at der kommer av disse? Anonymous poster hash: 5fc77...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #2 Del Skrevet 23. april 2015 Ingen? Jer er desp..😭Anonymous poster hash: 5fc77...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #3 Del Skrevet 23. april 2015 Hvis det er smertefullt, så tyder det på herpes egentlig (da det rammer ved nerveutganger). Det kan jo være sopp samtidig, siden det også er sprekker. Du må jo få legen til å utrede dette. Om du har sex med kjæresten, kan jo han bli smittet (eller han kan ha smittet deg flrst). Herpes kan man finne ut av ved å ta enten blodprøver eller ta prøve direkte av blemmene. Sopp kan du behandle selv med Canesten, eller du kan få Diflucan på resept. Ville ventet med sex...Anonymous poster hash: 29b08...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 23. april 2015 #4 Del Skrevet 23. april 2015 Det høres veldig ut som du har herpes, så vil anbefale deg å teste deg for det Fastlegen kan ta feil. Min gjorde det når jeg fikk utbrudd, hun fortalte meg at det var noe helt annet, men joda det var herpes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #5 Del Skrevet 23. april 2015 Tips til hva jeg kan gjøre da?Anonymous poster hash: 5fc77...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 23. april 2015 #6 Del Skrevet 23. april 2015 jeg har hørt om folk som har fått kreft i underlivet. kanskje du burde sjekke det opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #7 Del Skrevet 23. april 2015 Tips til hva jeg kan gjøre da?Anonymous poster hash: 5fc77...d82 Gå til lege eller helsestasjon. Olafiaklinikken er best på dette om du bor i Oslo. Du må teste om det er virus og/eller sopp og/eller bakterier. Først da kan du få rett behandling. Anonymous poster hash: 29b08...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #8 Del Skrevet 23. april 2015 Tror dere det kan funke å ha på gnagsårplaster på kjønnsleppene? Compeed gnagsårplaster? Ja,så desp er jeg..Anonymous poster hash: 5fc77...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #9 Del Skrevet 23. april 2015 Anyone..?Anonymous poster hash: 5fc77...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 23. april 2015 #10 Del Skrevet 23. april 2015 Nei. Gå til lege/gynekolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå