AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg har ringt DNB for å opprette et Deponeringskonto og de sier de ikke har noe sånt. Et Deponeringskonto og Depositumskonto da det samme? Anonymous poster hash: 23b04...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #2 Del Skrevet 23. april 2015 Hva er deponeringskonto? Anonymous poster hash: 35520...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 23. april 2015 #3 Del Skrevet 23. april 2015 http://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/juss/utleie-av-bolig/hvis-leien-uteblir/Se nederst under 'Deponering'. Så det blir ikke det samme som depositum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #4 Del Skrevet 23. april 2015 http://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/juss/utleie-av-bolig/hvis-leien-uteblir/Se nederst under 'Deponering'. Så det blir ikke det samme som depositum. Så det er bare DNB som ikke har det? Merke kundebehandler som sier til meg at det er det samme du kan bare sette pengene i depositumskontoen, ingen av partene vil få tilgang til pengene. Anonymous poster hash: b6c2c...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #5 Del Skrevet 23. april 2015 * merkelig Anonymous poster hash: b6c2c...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 23. april 2015 #6 Del Skrevet 23. april 2015 Så det er bare DNB som ikke har det? Merke kundebehandler som sier til meg at det er det samme du kan bare sette pengene i depositumskontoen, ingen av partene vil få tilgang til pengene. Anonymous poster hash: b6c2c...602 Jeg jobber i DNB og har aldri hørt om deponeringskonto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 23. april 2015 #7 Del Skrevet 23. april 2015 Men er det depositumskonto du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #8 Del Skrevet 23. april 2015 Men er det depositumskonto du skal ha? Jeg skal ha deponeringskonto da utleier nekter å rette opp en mangel. Anonymous poster hash: b6c2c...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 23. april 2015 #9 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg skal ha deponeringskonto da utleier nekter å rette opp en mangel. Anonymous poster hash: b6c2c...602 Ja, da er det jo litt merkelig. Selv måtte jeg søke opp ordet, men bankene burde jo ha peiling. Fikk dog flest svar fra danske nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #10 Del Skrevet 23. april 2015 Ja, da er det jo litt merkelig. Selv måtte jeg søke opp ordet, men bankene burde jo ha peiling. Fikk dog flest svar fra danske nettsider. Ja ikkesant. For leieboerforeningen har bedt meg åpne et Deponeringskonto så det kan ikke være Depositumskonto som jeg allerede har. Rart dette Anonymous poster hash: b6c2c...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #11 Del Skrevet 23. april 2015 Nordea har heller ikke hørt om deponeringskonto Anonymous poster hash: b6c2c...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå