AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Jeg bruker seroxat mot sosial angst/panikkangst. Begynte på 10 mg pga sterke bivirkninger på medisiner jeg prøvde før. Nå har jeg brukt 20 mg i 10 dager. Hvor lenge varer bivirkningene? Og kan man få de etter en stund, eller får man de med en gang man øker? Vet ikke hrlt om det er bivirkninger eller om det bare er den angsten heg har, for den bruker å gå litt opp og ned, men er alltid ganske hemmende. Jeg er anspent i hele kroppen, og en av de siste symptomene jeg har merket (at jeg nesten får "krampe" i smilemusklene/munnen, hvis jeg får oppmerksomhet en stund, at jeg ikke klarer å smile el slappe normalt av i munnen) er iallfall ikke blitt mildere, kanskje sterkere. Ikke skriv om skrekkhistorier ang disse tablettene, jeg er nødt til å prøve medisiner, og forhåpentligvis finne noen dom fungerer, for å selv kunne fungere, for angsten har blitt bærre med årene, og gjør alt veldig vanskelig.Anonymous poster hash: 3d0af...20f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Anbefaler deg at du tar opp dette med legen som skrev ut medisinene til deg Anonymous poster hash: 38171...b3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå