Gå til innhold

Kjøper dere gravidundertøy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I uke 32 kjenner jeg at trusene begynner å bli litt stramme, og lurer på om det er vanlig å kjøpe undertøy tilpasset gravide? Gjør dere det? Og hvor får man i så fall tak i såntno?

Anonymous poster hash: 04c00...e0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har bare kjøpt truser i en størrelse større. Bruker ikke såå store truser at de går så høyt som oppå magen, så ser ikke poenget med egne gravidtruser.

Anonymous poster hash: ca12f...15e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gått opp 10 kg men alt gammelt undertøy passer merkelig nok. Har kjøpt en ammebh og 3 mammatruser til fødebagen bare!

Anonymous poster hash: 3f5ef...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 17 uker på vei og kjenner at trusene allerede begynner å rulle ned fra magen. Har forsøkt en størrelse større uten at det hjalp. Syns ikke det er komfortabelt med sånne lave truser som såvidt dekker skambeinet, så jeg kommer nok til å kjøpe noen skikkelig kjerringaktige gravidtruser etter hvert. Ala disse: http://www.lindex.com/no/7084743/?styleId=53733139

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt behov for å bytte ut undertøyet, så nei. Men jeg har kjøpt noen større truser til barseltiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare 20 uker på vei, men har gått opp 10 kg og har måttet kjøpe noen nye truser. Har bare kjøpt vanlige truser i større størrelser, tenker å holde meg til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdis

Undertøyet fra før graviditeten passer fortsatt, men som noen over her sier så ble det plagsomt at trusene rullet ned når magen ble større. Kommer sikkert veldig an på hvor høyt liv det er på trusene du har fra før :) De trusene med lavt liv er ikke noe problem å bruke.

Etterhvert som magen ble så stor at kulen nådde puppene var det godt å bytte ut spilebhen med en ammebh uten spiler, det er jo slik man forhåpentligvis får bruk for etter fødselen allikevel :)

Har kjøpt noen store truser til barseltiden :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, brukte mitt vanlige undertøy hele veien. Var ikke plaget med at det rullet ned, men har vel stort sett ganske lave truser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte vanlige trusler hele tiden, men siste måneden brukte jeg ammebh uten spiler i en størrelse større enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er i uke 37 og har de siste 6-7 ukene brukt mama-trusene fra HM. De er kjempegode (129,- for en 3pk).

Jeg er heller ikke fan av store truser langt oppover magen, men er en xs til vanlig, og det er ikke godt når trusene går langt inni skinnet når du har lagt på deg litt.

Trusene fra HM er gull verdt for min del.

Ellers så har jeg de siste ukene gått over til å bruke ammesingletter i stede for BH. Lite behagelig med spiler for tiden, pluss T jeg har vokst (?) rundt ribbeina. Gidder ikke kjøpe ammebh før jeg vet hvor stor puppene blir når melken er i gang.

Hjemme går jeg stor sett i tshirt uten noe under. Alt som strammer er drygt!

Anonymous poster hash: fb8cc...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (uke33) kjenner at trusene begynner å stramme litt, så jeg skal kjøpe noen et hakk større. BH'ene strammer også, men de får bare være. Jeg gidder ikke kjøpe nye Bh'er før jeg vet hvilken størrelse jeg ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, føkk, noe så usexy! Kjøper heller blondestinger med fransk åpning i en str større.

Anonymous poster hash: 46dc7...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte string og vanlig bh igjennom hele svangerskapet.

Anonymous poster hash: 1dcc0...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...