Gjest Owæææ Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Som overskriften sier, så har jeg gjort en dame gravid. Vi møttes på en one night stand for 3,5 måned siden. Hun var dritfin og jeg valgte derfor å bli med henne hjem og kjøre løpet uten kondom. Nå er hun alså gravid!!!!!!!!! Nå gleder jeg meg som en unge til å bli far!!! Klarer nesten ikke å vente. Dette har jeg forsøkt å få til i flere år, men de damene jeg har klart å gjøre gravide har tatt abort. Men altså ikke denne gangen!!!! Hurra!!!
Gjest Myumi Skrevet 24. august 2004 #3 Skrevet 24. august 2004 jeg valgte derfor å bli med henne hjem og kjøre løpet uten kondom. Nå er hun alså gravid!!!!!!!!! En ting har jeg lært ved å lese dette innlegget. Vi kvinner har ingenting vi skulle ha sagt når det gjelder prevensjon, hvis mannen ikke vil bruke kondom er det bare for oss å be en stille bønn om at vi ikke bli gravide. Jajamen!
Gjest Lille Solstråle Skrevet 24. august 2004 #5 Skrevet 24. august 2004 Knocka på tjukka???? :o Vet ikke om jeg ville blitt så veldig glad hvis mine fremtidige barns far hadde brukt det uttrykket... men gratulerer likevel!
tenker Skrevet 24. august 2004 #6 Skrevet 24. august 2004 Eh, gratulerer?! Du har aldri vurdert et fast forhold? Sånn istedet for å ha ubeskyttet sex med dame etter dame på ONSer og håpe at en av dem vil gjøre deg til pappa, mener jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #7 Skrevet 24. august 2004 Vi kvinner har ingenting vi skulle ha sagt når det gjelder prevensjon, hvis mannen ikke vil bruke kondom er det bare for oss å be en stille bønn om at vi ikke bli gravide. Hva med piller, spiraler, minipiller, plaster, pessar, p-sprøyter osv? Har de gått ut av produksjon siden sist?
Gjest Hillary.. Skrevet 24. august 2004 #8 Skrevet 24. august 2004 Vi kvinner har ingenting vi skulle ha sagt når det gjelder prevensjon, hvis mannen ikke vil bruke kondom er det bare for oss å be en stille bønn om at vi ikke bli gravide. Hva med piller, spiraler, minipiller, plaster, pessar, p-sprøyter osv? Har de gått ut av produksjon siden sist? Hva med å ikke ha sex? ONS uten kondom er jo rimelig IQ-løst. Faktisk.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2004 #9 Skrevet 24. august 2004 Vi kvinner har ingenting vi skulle ha sagt når det gjelder prevensjon, hvis mannen ikke vil bruke kondom er det bare for oss å be en stille bønn om at vi ikke bli gravide. Hva med piller, spiraler, minipiller, plaster, pessar, p-sprøyter osv? Har de gått ut av produksjon siden sist? nå var vel dette ironisk men, da? (håper jeg...)
Gjest Myumi Skrevet 24. august 2004 #10 Skrevet 24. august 2004 Vi kvinner har ingenting vi skulle ha sagt når det gjelder prevensjon, hvis mannen ikke vil bruke kondom er det bare for oss å be en stille bønn om at vi ikke bli gravide. Hva med piller, spiraler, minipiller, plaster, pessar, p-sprøyter osv? Har de gått ut av produksjon siden sist? Du må lære deg å bruke siterings-funksjonen til neste gang gjest.
Gjest Chrizzy Skrevet 24. august 2004 #11 Skrevet 24. august 2004 Nå gleder jeg meg som en unge til å bli far!!! Klarer nesten ikke å vente. Dette har jeg forsøkt å få til i flere år, men de damene jeg har klart å gjøre gravide har tatt abort. Men altså ikke denne gangen!!!! Hurra!!! Hjelp :o Jeg hadde blitt bra skeptisk om jeg var gravid med en fyr med din "gjøre gravid historie" Men det kan jo hende du er en mann som er ironisk??? Tenker at det er slik noen jenter forholder seg til både det å bli gravid og hvordan man gjør det???
Lisemor Skrevet 25. august 2004 #12 Skrevet 25. august 2004 Du høres ut til å vere i en alder der du er for ung til å gå på byen. Jeg gratulerer ikke, heller håper inderligt at barnet får en fin og god oppvekst. Gå inn for å gjøre fremmende jenter gravide. Herregud!!
Gjest Myumi Skrevet 25. august 2004 #13 Skrevet 25. august 2004 Tipper at dette bare er tull. Jeg vet ikke hvem som er dummest her, gutten eller jenta
nat26 Skrevet 25. august 2004 #14 Skrevet 25. august 2004 Tipper at dette bare er tull. Jeg vet ikke hvem som er dummest her' date=' gutten eller jenta [/quote'] Signere på denne
Suzy Skrevet 25. august 2004 #15 Skrevet 25. august 2004 Som overskriften sier, så har jeg gjort en dame gravid. Vi møttes på en one night stand for 3,5 måned siden. Hun var dritfin og jeg valgte derfor å bli med henne hjem og kjøre løpet uten kondom. Nå er hun alså gravid!!!!!!!!! Nå gleder jeg meg som en unge til å bli far!!! Klarer nesten ikke å vente. Dette har jeg forsøkt å få til i flere år, men de damene jeg har klart å gjøre gravide har tatt abort. Men altså ikke denne gangen!!!! Hurra!!! Var det du som hadde et givende innlegg om hvor mye du tente på å gjøre ei dame gravid kanskje...? God bedring guttebass
Thea Skrevet 25. august 2004 #16 Skrevet 25. august 2004 Jeg synes virkelig ikke dette er noe du burde være stolt av gutt, heller tvert om :fy:
Bunny Skrevet 25. august 2004 #17 Skrevet 25. august 2004 Bare lurer på et par ting! Hva slags forhold har du til denne kvinnen nå? Hvordan har du tenkt å bli en god far for dette barnet? Lykke til med å finne ut av ting å tang Ps er du ikke redd for kjønssykdommer?
Gjest lurven Skrevet 25. august 2004 #19 Skrevet 25. august 2004 det inlegget er nok en spøk rart at dere ikke har skjønt det
Gjest Myumi Skrevet 25. august 2004 #20 Skrevet 25. august 2004 det inlegget er nok en spøk rart at dere ikke har skjønt det Jeg skjønner ikke at folk i det hele tatt går på sånt tull som dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå