AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Jeg har malt panel i stue og kjøkken og det skal males på nytt i løpet av sommeren. Hvordan får man pusset nedi panelrillene? Vet ikke hva det heter, men jeg mener den tynne kantene på hver planke som gjør at man får festet panelbordene i hverandre. På mitt panel utgjør det ca 1-1,5 cm. Finnes det er verktøy som pusser så smalt? Anonymous poster hash: d789c...c4e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Det heter not og fjær avhengig av hvilken side det er, men hvorfor skal du pusse de? De syns jo ikke når panelet er satt opp. Anonymous poster hash: bc315...ca1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Det heter not og fjær avhengig av hvilken side det er, men hvorfor skal du pusse de? De syns jo ikke når panelet er satt opp.Anonymous poster hash: bc315...ca1 Som sagt; 1-1,5 cm, så de synes veldig godt. Og må pusses, for det har vært noen forskyvinger i treverket etter forrige/første maling, slik at det noen steder er tynne streker med en malingskant samt umalt treverk. Anonymous poster hash: d789c...c4e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Jeg har en pussemaskin á la denne, som har spesialutstyr for å pusse i hjørner, faser og profiler av forskjellig slag: http://www.blackanddecker.com.au/powertools/productdetails/catno/KA168K/ Jeg kjøpte min på Obs! Bygg. Vær klar over at ikke alle maskinene har samme tilbehøret. Og jeg går ikke god for hvordan den funker - min står foreløpig ubrukt. Anonymous poster hash: 3b3f2...638 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå