Gå til innhold

Neurontin mot nervesmerter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring? Fungerte det for dere? Hvor stor dose tok/tar dere? Ser da hovedsaklig etter folk som tar det mot nervesmerter og ikke mot epilepsi

Anonymous poster hash: ed149...675

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring? Fungerte det for dere? Hvor stor dose tok/tar dere? Ser da hovedsaklig etter folk som tar det mot nervesmerter og ikke mot epilepsiAnonymous poster hash: ed149...675

Dose er avhengig av indikasjon og individuell respons.

Det er helt verdiløst for deg som pasient å vite hvilken dose andre får.

Doseringsdiskusjoner er dessuten ikke tillatt.

Anonymous poster hash: d2096...945

AnonymBruker
Skrevet

Har en mann som begynte på Neurontin for fire måneder siden og han har hatt veldig god effekt. Han har MS og det ene beinet og armen er fulle av nervesmerter. Men nå begynner Neurontin å virke. Han tar 300 mg x 3, men er på økende dose.

Anonymous poster hash: 5a2ee...1f1
AnonymBruker
Skrevet

Dose er avhengig av indikasjon og individuell respons.

Det er helt verdiløst for deg som pasient å vite hvilken dose andre får.

Doseringsdiskusjoner er dessuten ikke tillatt.Anonymous poster hash: d2096...945

Det er ikke en doseringsdiskusjon. Lurer på hvor stor dose de tok før det begynte å fungere. Om du har noe i mot det er det bare å rapportere i stedet for å klage i tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Har en mann som begynte på Neurontin for fire måneder siden og han har hatt veldig god effekt. Han har MS og det ene beinet og armen er fulle av nervesmerter. Men nå begynner Neurontin å virke. Han tar 300 mg x 3, men er på økende dose. Anonymous poster hash: 5a2ee...1f1

Takk for svar! Jeg trapper selv nå opp til 300x3. Er litt smånervøs for at det er litt mye evt siden jeg er så liten og blir fort "neddopet" av smertestillende, men det ser jo jeg og legen an forøvrig. Håper selv jeg får god virkning. Har aldri vært borti noe slikt som dette før så er derfor jeg er nysgjerrig :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en doseringsdiskusjon. Lurer på hvor stor dose de tok før det begynte å fungere. Om du har noe i mot det er det bare å rapportere i stedet for å klage i tråden.Anonymous poster hash: ed149...675

Jeg klager ikke - jeg forsøker å gjøre deg oppmerksom på at hvilken dose andre pasienter får ikke gir deg noen informasjon du kan bruke til noe som helst. Det kan tvert i mot komplisere behandlingen din fordi du bruker referanser som ikke er gyldige for deg som pasient, og dermed gir deg gale forventninger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klager ikke - jeg forsøker å gjøre deg oppmerksom på at hvilken dose andre pasienter får ikke gir deg noen informasjon du kan bruke til noe som helst. Det kan tvert i mot komplisere behandlingen din fordi du bruker referanser som ikke er gyldige for deg som pasient, og dermed gir deg gale forventninger.

Jeg er interessert i å høre andres erfaringer. Lev med det.

Uansett: nå har jeg trappet opp til 300 mg x3 og dette er første dagen jeg tar så mye. Har derfor nå tatt 300 mg x2 og skal da ta siste tablett i kveld.

Jeg er veldig svimmel kjenner jeg og trøtt. Trodde ikke disse tablettene skulle ha en slik effekt der jeg føler meg neddopet, men det gjør jeg. Jeg ser helt blurry når jeg ser på skjermen nå. Men jeg har ikke så mye smerter nå da! Selv om jeg kjenner en del fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...