Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke solkrem synes du er best? Og hvor kjøper du den?

Veldig gjerne en type man kan få i mindre flasker. Føler alltid at jeg står igjen med en halv falske solkrem med halv solfaktor året etter.

Anonymous poster hash: 67f90...8fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker denne: http://www.apotek1.no/produkter/la-roche-posay-anthelios-solgele-spf30-100ml-922378p La roche posay gel, faktor 30. Den er til nå den eneste solkremen jeg har brukt som ikke bare renner vekk i det jeg begynner å svette. Jeg går mye fjellturer om sommeren, og da renner det hvite små bekker nedover armer og fjes om jeg bruker en annen krem. Denne holder seg på, og gir ikke kviser og ekkel hud.

Du kan helt fint bruke fjorårets solkrem. Faktoren blir ikke halvvert på et år, det er bare tull for å få folk til å kjøpe mer solkrem.

Anonymous poster hash: f9b90...04a
Skrevet

Riemann P20. da trenger jeg bare å smøre meg en gang på morgenen og slipper å tenke mer på det resten av dagen. veldig deilig! den fåes kjøpt hos Vita i hvertfall, men er billigere på blivakker.no :-)

Skrevet

Riemann P20. da trenger jeg bare å smøre meg en gang på morgenen og slipper å tenke mer på det resten av dagen. veldig deilig! den fåes kjøpt hos Vita i hvertfall, men er billigere på blivakker.no :-)

Signerer denne. Selv om jeg smører meg litt ekstra i tilfelle etter lunsj likevel ;) synes den luktet litt mye og var generelt skeptisk,men makan til god solkrem. Det beste er at mannen elsker den også, og nå synes solkrem er helt greit.

Skrevet

Foreløpig den fra Clinique. Den klør mindre enn andre solkremer jeg har prøvd. Men vurderer å prøve La Roche Posay også, siden jeg har hørt at de har en allergivennlig en.

Skrevet

Banana Boat Clear UltraMist :)

Kjøper på ebay.

Skrevet

Av de jeg har prøvd liker jeg best Cliniderm Ultra Light-solkremene. Trekker raskt inn og blir ikke så lett klissete. Kjøper på apotek.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å få kviser av solkrem, men nå bruker jeg denne og foreløpig ikke fått noe kviser av den, liker at den er matt så den ikke skinner, og syns det er lett å ta på foundation over denne solkremen.

Anonymous poster hash: 0f2cc...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...