Gå til innhold

Disse bomullsnettene som alle hipstere går med :P

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De med lange tynne stropper..veldig mange studenter går med slike fra universitetet. Men jeg studerer ikke ved uni. Ser mange går rundt med samme type nett bare med mønster og andre logoer. Noen som vet hvor man får kjøpt? Vil ha sånne med lange stropper som man kan ha over skulderen :)

Anonymous poster hash: a731d...ad1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du på sånne handleposer?

De deles nemlig ut på feks studiemesser.

Anonymous poster hash: b8d0e...6cb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du på sånne handleposer?

De deles nemlig ut på feks studiemesser.

Anonymous poster hash: b8d0e...6cb

Tenkte det:) men selges disse i butikk noe sted? Helst med mønster!:)

Anonymous poster hash: a731d...ad1

Skrevet

Mener du vanlige handlenett? Søstrene Grene har ofte en del fine til rundt 20 kr.

• Liker 1
Skrevet

Mine handlenett er i hovedsak fra bokhandler og Body Shop :)

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg synes enkelte av dem er svært tiltalende :rodmer:

large.jpg

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Pusenettet var kjempefint! Bare så synd det hadde så korte hanker..

Ser for meg et sånt et:

3_borders-frontiers-karl-organic-cotton-

Det er utsolgt da og kommer nok ikke i butikkene igjen :(

TS

Anonymous poster hash: 35392...529
Skrevet

Jeg synes enkelte av dem er svært tiltalende :rodmer:

ja jøss, den var jo kjempe fin............... ugh.

• Liker 3
Gjest Tigress
Skrevet

Slike får ein jo slengt etter seg overalt om dagen - utfordringa er jo å unngå dei?!

Men så artig at eg visst er blitt hipster, då, det er 4 år sidan førre gong eg blei kalla det, men så er eg jo også fødd gammal.

Skrevet

Jeg fatter ikke at studenter orker å gå med et tonn bøker hengende fra skuldra, men hver sin lyst.

Skrevet

De fleste organisasjoner selger sånn, og mange av ungdomsorganisasjonene har kule bilder og kule slagord.

Så ta en titt innom nettbutikken til en organisasjon du støtter ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bor i Bergen, gå innom Robotbutikken i Skostredet. Der pleier de å ha ganske mange sånne tøynett med logoer til diverse lokale organisasjoner, band, magasiner, etc :)

Jeg har flere tøynett - bruker dem ikke hvis jeg skal frakte mange tunge bøker, men hvis jeg for eksempel skal handle, stikke til parken eller på stranda, bare frakte med meg en ekstra genser, og så videre. Synes de ser mindre "damete" ut enn vesker, og passer til et casual antrekk. Jeg velger nett litt med omhu - har for eksempel ett med logoen til et lokalt magasin jeg liker godt, og ett med logoen til bandet som lillebroren min spiller i. Tenker at det er en måte å støtte og reklamere litt for små foretak jeg har sansen for :)

Anonymous poster hash: 8c6c7...517
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker heller ikke sånne nett til bøker..bruker dem til treningstøy, når jeg skal handle, når jeg skal ha med litt ekstra klær, når jeg skal i parken, når jeg skal ha med drikke til fest.. situasjoner der jeg ellers ville brukt plastpose kanskje.

Anonymous poster hash: 34730...346
Skrevet

Jeg fatter ikke at studenter orker å gå med et tonn bøker hengende fra skuldra, men hver sin lyst.

På vårt studium fikk vi sånne nett med starter kit som student første dagen, kjekt å ha. Bruker det når jeg handler mat / panter flasker osv nå. Har til gode å se studenter med skolebøker i disse nettene, men kanskje jeg ikke har fulgt med...

AnonymBruker
Skrevet

Keg har et supert kjøpt på BAG, med lange stropper og snor oppe til å stramme det sammen med. Kostet 59 kroner. For 2 uker siden.

Er ikke datakyndig og får derfor ikke lagt ut noe vilde.

Anonymous poster hash: 394e9...e97

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...