Gå til innhold

Graviditetsymptomer eller ppilleslutt?

Anbefalte innlegg

Gjest solstråleen
Skrevet

Jeg vet at ingen her inne kan si at jeg er gravid eller ikke, men jeg er sååå utålmodig og vil bare høre hva dere tenker; :D

Jeg sluttet på pillen i mars etter endel år, og har forsøkt å bli gravid siden det. Venter mensen i slutten av denne uken så vil vente med å ta test til da. Jeg har endel symptomer som likner graviditet, men redd for at de kan komme siden jeg har sluttet på ppillen også? Helt sinnsykt ømme bryster, aldri kjent sånn før :P Tisser litt oftere enn vanlig, økt utflod og mye mer tørst enn vanlig (?).

Hva tror du, symptomer på graviditet eller ppille slutt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok like godt være begge deler. Jeg hadde mye mer symptomer rett etter jeg slutta på pilla enn da jeg akkurat var blitt gravid. Lykke til med test! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte ikke å ha på meg bh i perioder etter p-pilleslutt pga ømhet. Har begynt å roe seg nå etter nesten 6 mnd.

Anonymous poster hash: 03876...658
AnonymBruker
Skrevet

Signerer de to over!

Anonymous poster hash: 162b5...7d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte ikke å ha på meg bh i perioder etter p-pilleslutt pga ømhet. Har begynt å roe seg nå etter nesten 6 mnd.

Anonymous poster hash: 03876...658

Opplevde det samme! Har ikke hatt ømme pupper hverken før eller siden :P

Anonymous poster hash: 39599...37a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde helt ekstremt med graviditetssymptomer den første mnd etter pilleslutt, i tillegg til at mensen ikke kom før nesten 3(!) uker over "tiden" - regnet med ca 30 dagers syklus som jeg hadde før. Første gang ble jeg gravid første pp uten piller. Tenkte den gang ikke så mye over det, så vet ikke om jeg hadde noen sterke symptomer før mensen ikke kom. Så det kan like gjerne gå begge veier :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 96bc1...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...