AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Hei. Fikk en arbeidsskade i arbeid for litt siden, endte opp med å sy 5 sting. Når jeg var ferdig fikk jeg en faktura av legen, og skal få enda en tilsendt. Syns dette var jævlig snodig i ettertid, er det ikke slik at bedriften jeg jobber i betaler dette?Anonymous poster hash: 4e2cc...f2f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Hvor mye var den på da? 165? Den jeg fikk med engang var 233, den jeg får senere skulle ligge på rundt 300Anonymous poster hash: 4e2cc...f2f
HerKommerMummi Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Det tenker jeg at bare er småpenger. Jeg hadde aldri bedt om å få tilbake dette fra arbeidsplassen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Det tenker jeg at bare er småpenger. Jeg hadde aldri bedt om å få tilbake dette fra arbeidsplassen. Men nå var ikke det spørsmålet heller. Dessuten har jeg et litt strammere budsjett med tanke på studier, leie, lån og div. utgifter + en deltidsjobb. Anonymous poster hash: 4e2cc...f2f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Jeg måtte på legevakten pga arbeidsskade og tok regningen med til sjefen min etterpå og fikk dekket det jeg la ut. Selvfølgelig skal du få det dekket.Anonymous poster hash: 8dea7...b78
Neutral90 Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Du får det nok dekket, men at du må legge ut først er helt vanlig. Be om refusjon.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Det er helt normalt. I mitt yrke må man dekke legesjekk som koster 5000kr + reise til Oslo av egen lommebok. Så får man det refundert på reiseregning. Anonymous poster hash: 34c1d...c37
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #9 Skrevet 23. april 2015 Hei. Fikk en arbeidsskade i arbeid for litt siden, endte opp med å sy 5 sting. Når jeg var ferdig fikk jeg en faktura av legen, og skal få enda en tilsendt. Syns dette var jævlig snodig i ettertid, er det ikke slik at bedriften jeg jobber i betaler dette?Anonymous poster hash: 4e2cc...f2f Slik jeg har forstått det, må du betale den på stedet, og så betaler bedriften deg tilbake. Siden du får faktura, kunne du gitt den direkte til bedriften, og de kunne bare betalt rett til sykehuset, men tror jeg ville betalt den selv først, for da risikerer du ikke å få inkasso dersom de er litt treige...Anonymous poster hash: 1f04e...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå