AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Som overskriften sier forbrenner jeg ca. 3000 kcal om dagen. Mer på høy-intensive dager og mindre på hviledager. Jeg trener mellom 2-3 t kardio om dagen i tillegg til noe styrke. Hvordan skal jeg klare å få i meg nok mat til at jeg i tillegg kan bygge muskler. Føler at mat er en treningsform i seg selv. Blir så umotivert av all matlagingen. Anonymous poster hash: 948ba...05c
Gjest Runforit Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 100 gram nøtter er 600 kalorier. Pøs på med fettrike matvarer som fløte, avokado, nøtter, peanøttsmør, masse olje etc. Masse kalorier, lite volum.
Gjest Vena Cava Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Som overskriften sier forbrenner jeg ca. 3000 kcal om dagen. Mer på høy-intensive dager og mindre på hviledager. Jeg trener mellom 2-3 t kardio om dagen i tillegg til noe styrke. Hvordan skal jeg klare å få i meg nok mat til at jeg i tillegg kan bygge muskler. Føler at mat er en treningsform i seg selv. Blir så umotivert av all matlagingen.Anonymous poster hash: 948ba...05c Trener du 2-3 timer kardio HVER dag? Pluss styrke?? Nå følte jeg meg ikke så sprek lenger😆
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Du vil slite med å bygge muskler omtrent uansett med så mye kardio. Muskler har høy massetetthet, og kroppen vil ikke drasse på unødig vekt om den blir utsatt for mye kardiotrening. Drikk kalorier. Flytende føde metter langt mindre enn fast føde. Lag smoothier med havregryn, masse frukt og bær, kesam, yoghurt, og gjerne avokado, olje eller peanøttsmør i tillegg. 3000 kcal er ikke SÅ mye, jeg har null problemer med 2500. Et litt peanøttsmør rett fra glasset, og du er i mål så kjapt at det nesten er litt ekkelt. Anonymous poster hash: 0f93a...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå