AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg har møtt en mann, som jeg har holdt på med uten prevensjon i 9 måneder. Jeg blir ikke gravid... Jeg har forhold bak meg og barn fra før av. Han har et langt forhold bak seg, og har ikke barn fra før av. Han vet at jeg ønsker barn, og kjører på uten prevensjon. Men samtidig har han sagt at han liker barn, men spurt om jeg absolutt må ha barn for han vet ikke. Jeg har tenkt mange tanker. Og lest litt på nettet, og forstår det slik at nesten alle menn kan få barn. Leste om menn som har dårlig sæd, eller ingen sæd. Hvis han har det, så skulle han mangle kjønnshår, og man skal se det på kjønnsorganet, men han ser jo helt normal ut!. Han ser manndig ut!. Og overhodet ikke kvinnelig. Så da kan det jo ikke være noe galt med han? Så da kom jeg frem til at det kan kun være meg. En annen ting var at han sa at leger måtte sjekke prostataen hans en gang, på grunn av noe. Dermed leste jeg om prostatakreft...Tenkte at han kunne ha hatt noe sånn... Men der står det at hvis han har operert bort prostata så vil det ikke komme sæd ut.. Og han får utløsning. Men som sagt : alt kan jo skyldes meg. Noen som har peiling på sånnt? Anonymous poster hash: 2c57b...020
isbjørnungen Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 1/3 skyldes kvinnen, 1/3 skyldes mannen, og 1/3 finner man ikke ut av. Hvis jeg husker riktig
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Man kan bli steril av andre ting og vettu. Feks klamydia.. Trenger ikke bety at man er født sånne eller at det er genetisk. Anonymous poster hash: 365c8...354
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Jeg har møtt en mann, som jeg har holdt på med uten prevensjon i 9 måneder. Jeg blir ikke gravid... Jeg har forhold bak meg og barn fra før av. Han har et langt forhold bak seg, og har ikke barn fra før av. Han vet at jeg ønsker barn, og kjører på uten prevensjon. Men samtidig har han sagt at han liker barn, men spurt om jeg absolutt må ha barn for han vet ikke. Jeg har tenkt mange tanker. Og lest litt på nettet, og forstår det slik at nesten alle menn kan få barn. Leste om menn som har dårlig sæd, eller ingen sæd. Hvis han har det, så skulle han mangle kjønnshår, og man skal se det på kjønnsorganet, men han ser jo helt normal ut!. Han ser manndig ut!. Og overhodet ikke kvinnelig. Så da kan det jo ikke være noe galt med han? Så da kom jeg frem til at det kan kun være meg. En annen ting var at han sa at leger måtte sjekke prostataen hans en gang, på grunn av noe. Dermed leste jeg om prostatakreft...Tenkte at han kunne ha hatt noe sånn... Men der står det at hvis han har operert bort prostata så vil det ikke komme sæd ut.. Og han får utløsning. Men som sagt : alt kan jo skyldes meg. Noen som har peiling på sånnt? Anonymous poster hash: 2c57b...020 Hva i alle dager har kjønnshår med antall og kvaliteten på sædcellene å gjøre? Les deg opp på emne du. Det er som skrevet over her, 1/3 av alle ufrivilliger barnløse ligger årsaken hos kvinnen, 1/3 hos mannen og 1/3 finner de ikke ut av. Anonymous poster hash: 5500f...29c 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Hva i alle dager har kjønnshår med antall og kvaliteten på sædcellene å gjøre? Les deg opp på emne du. Det er som skrevet over her, 1/3 av alle ufrivilliger barnløse ligger årsaken hos kvinnen, 1/3 hos mannen og 1/3 finner de ikke ut av. Anonymous poster hash: 5500f...29c Jeg leste at menn som er genetisk sterile mangler kjønnshår... Og har underutviklet kjønnsorgan... Anonymous poster hash: 2c57b...020
Biloba Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Jeg leste at menn som er genetisk sterile mangler kjønnshår... Og har underutviklet kjønnsorgan...Anonymous poster hash: 2c57b...020 Det er bare tull. De fleste ser helt normale ut, kun noen få har årsaker som påvirker pubertetsutviklingen. 1
Ferny Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Man kan bli steril av andre ting og vettu. Feks klamydia.. Trenger ikke bety at man er født sånne eller at det er genetisk. Anonymous poster hash: 365c8...354 Vil nesten tro det er det vanligste, med tanke på hvor vanlig f.eks. klamydia er for tiden. Tette eggledere er jo et typisk tegn på at man tidligere har hatt en infeksjon. Heldigvis er det jo hjelp å fa da i så fall, men mange som sikkert kunne fått barn på naturlig vis om folk var flinkere til å teste seg (og var ærlige med partneren når de ikke har gjort det).
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Vil nesten tro det er det vanligste, med tanke på hvor vanlig f.eks. klamydia er for tiden. Tette eggledere er jo et typisk tegn på at man tidligere har hatt en infeksjon. Heldigvis er det jo hjelp å fa da i så fall, men mange som sikkert kunne fått barn på naturlig vis om folk var flinkere til å teste seg (og var ærlige med partneren når de ikke har gjort det). Jeg tror at det er en grunn for at han tør å ha sex uten prevensjon. Tror ikke at han frykter graviditet i det hele tatt. Han virker veldig oppegående, så jeg vil tro at det er en årsak som han vet om dette. Han fortalte meg om at han hadde både hatt prostataundersøkelse, og et rør de måtte føre inn i penis tidligere, på grunn av noen problemer. Men han ville ikke snakke om det videre, og det måtte jeg bare akseptere. Selvfølgelig kan det være meg, han eller begge. Men har mine mistanker på at det er en grunn til at han tar sjansen hele tiden. Jeg ønsker jo barn, men det er få menn som tar en slik sjanse helt fra starten. Anonymous poster hash: 2c57b...020
BlackTulip Skrevet 25. april 2015 #9 Skrevet 25. april 2015 Få han til fastlegen, og deretter videre til sykehuset med en skvett. Så finner de fort ut av det :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå