AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Hei. Skal selge huset mitt og sitter igjen med to meglere jeg ikke klarer å bestemme meg for. Megler A: Virket veldig professionel og rett på sak. Han var veldig frempå og positiv. Ønsket å leie inn stylist (gratis) før foto skal tas for å få de beste bildene. Han tok seg god til til å prate med meg (1 timer og 15 min) og ønsket å sette prisantydningen på boligen min noe høyere enn det jeg sannsynligvis kommer til å få for den. Han virket til å ha god selvtilitt og god peiling. Megler B: Var en helt annen type. Rolig og avbalansert. Forklarte salgsprosessen og sa at det å leie inn f.eks stylist bare var tull og ikke nødvendig. Han mente også at det ikke var noe vits å reklamere for boligen i avisen, da finn.no er der min(e) kjøpere sannsynligvis er (unge nyetablerte). Han var veldig ærlig og sa at mange meglere ofte vil presse på ulike ting som f.eks 3D bilder med ekstra kostnader uten at det egentlig er nødvendig. Megleren ønsket å sette prisantydning til en realistisk sum, og ikke mer enn det vi sannsynligvis kommer til å få for den. Vi satt å pratet i 40 min. Begge koster noen lunde det samme. Hvem velger man? Anonymous poster hash: a1900...1ad
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Den uten spisse sko. Ikke megler A med andre ord? Hvorfor tenker du det? ts Anonymous poster hash: a1900...1ad
Fireflies Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Nummer 2. Han høres mer realistisk ut. Dessuten hater jeg å se stylist-bilder av leiligheter og dumme vaser i et helt bilde 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Megler 2. Dumt av megler 1 og sette prisantydning så mye over. Da kan det være det kommer færre på visning og det blir en dårlig budrunde. Anonymous poster hash: cfad1...ddc 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Megler 1 hadde jeg aldri satset på i hvertfall. Anonymous poster hash: 3abaa...20a
Puny Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 (endret) Megleren tilbyr styling gratis? Da lurer jeg veldig på hva denne stylingen går ut på og evt. hva prisforskjellene mellom de to er? Hvis du tenker deg full styling med innleide mennesker som bærer opp bord, sofa etc. og monterer i leiligheten din så sier det seg selv at dette ikke er "gratis," da må denne utgiften dekkes et sted. Mest sannsynlig er det snakk om at du får noen gratis tips og råd om hvordan DU kan gjøre det, og det tilbyr jo alle meglere gratis... Jeg heier på nr. 2 Endret 23. april 2015 av Zereta
duplexx Skrevet 23. april 2015 #9 Skrevet 23. april 2015 Har ALDRI ønsket meg boligen noe mer fordi det er macrobilder av en shiny vask på kjøkkenet eller en skål med frukt. Eller to rykende kaffekopper med komisk nok et boligblad liggende under...
Puny Skrevet 23. april 2015 #10 Skrevet 23. april 2015 Har ALDRI ønsket meg boligen noe mer fordi det er macrobilder av en shiny vask på kjøkkenet eller en skål med frukt. Eller to rykende kaffekopper med komisk nok et boligblad liggende under... folk gjør faktisk det altså. Det er blitt gjort undersøkelser på det, kan ikke kalle det forskning men.... Man spør folk, etter de har vært på visning, hva de syntes var finest ved leilgheten og svar som lampen, sofaen, teppet, lysestakene etc.. ligger høyt oppe. Spør man folk om hvilken farge flisene på badet har så aner de ikke Styling funker...
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 Nå er jeg ikke helt inne i moteverdenen. Men hva er galt med spisse sko? Anonymous poster hash: 96b4d...455
Silfen Skrevet 23. april 2015 #12 Skrevet 23. april 2015 Nå er jeg ikke helt inne i moteverdenen. Men hva er galt med spisse sko?Anonymous poster hash: 96b4d...455 Det er en uting. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå