Blod Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg får så mye spam i mailen min... Jeg bruker jo mailen til å registrere meg på ting, men hvordan unngår jeg å få jevnlige reklamemail, og spam? Er unødvendig å få en mail for hvert eneste varsel...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Er jo bare å trykke på avmelding av nyhetsbrev, det står i hvert brev. Svindel og sånn blokkerer man bare, men jeg har bare funnet den knappen på hotmail siden jeg nesten ikke bruker andre steder. Bruker du også hotmail? Da markerer du alle mailene du vil blokkere, flytter dem til søppelpost, går inn i søppelpost og så finner du block-knappen.
Polly Ester Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Evt. lager du en mailadresse til som du bruker til sånne formål som å registrere deg forskjellige steder, men ikke ønsker så mye nyhetsmail osv.
Blod Skrevet 23. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2015 Er jo bare å trykke på avmelding av nyhetsbrev, det står i hvert brev. Svindel og sånn blokkerer man bare, men jeg har bare funnet den knappen på hotmail siden jeg nesten ikke bruker andre steder. Bruker du også hotmail? Da markerer du alle mailene du vil blokkere, flytter dem til søppelpost, går inn i søppelpost og så finner du block-knappen. Herregud, er det virkelig så lett? Trodde virkelig ikke det, siden alt annet skal være så vanskelig å få stoppet/meldt seg ut av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå