AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg lurer altså på når dere har eggløsning i forhold til el-slim? Testene mine kom akkurat for sent til EL, så jeg prøver å finne ut av om dette skal telle som en pp eller ikke. Hadde sex begge dagene jeg hadde slim, men ikke etter det. Ut i fra appen min, som jeg har brukt i flere år, skulle jeg ha EL 4 dager etter siste "slimdag". Men er det vanlig å ha være ferdig med el-slim hele 4 dager før eggløsning?Anonymous poster hash: 52b57...822
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Jeg kan ha el slim og smerter i opptil en uke. Men vanligvis i 4-5 dager. Nå kjenner jeg godt når eggløsningen skjer og det er på siste dag med el-slim. Anonymous poster hash: c1840...47e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Som oftest kommer eggløsningen på siste dag med eggløsningsslim eller dagen etterpå. http://www.syklus.info/sekreter/finne-egglosningen/ Sannsynligvis er syklusen din litt kortere denne gangen, med eggløsning noen dager tidligere enn hva appen anslår. Syns absolutt du skal regne denne syklusen som en PP, for du hadde jo sengevals da du hadde slim, altså i den fruktbare perioden. Anonymous poster hash: b489d...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå