AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Har vært noen interesserte opp igjennom, men sånn generelt føler jeg at jeg har så lite draget. Har aldri prøvd så veldig hardt så har liksom ikke tenkt så mye over det, men nå i det siste har jeg prøvd litt nettdating og tinder, men responsen er mildt sagt ganske laber. Jeg meldte meg inn på sukker, sendte en haug av hjerter til de jeg likte, men fikk veldig lite i retur. Deretter prøvde jeg å ta litt kontakt å skrive, men rundt halvparten svarte ikke engang. Endel sluttet også å svare selv om de tilsynelatende virket interesserte i starten. Resten av samtalene døde vel bare ut, må kanskje ta på meg litt av skylden for det selv også men. Samme greia på tinder, får greit med matcher, men flesteparten bruker lang tid på å svare hvis de i det hele tatt gjør det. De gangene vi får flyt i samtalene blir det bare standard bli kjent snakk før begge mister interessen. Er det bare slik datinglivet er, eller er det jeg som ikke får det til? Anonymous poster hash: 31ca3...4d8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Jeg har heller ikke draget. Tror vi er en god del sånne. Anonymous poster hash: 5e3ba...b2c 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Jeg har heller ikke draget. Tror vi er en god del sånne. Anonymous poster hash: 5e3ba...b2c Jepp, ingen som vil ha meg heller... Menn vil bare ha perfekte bimboer. Anonymous poster hash: 792ca...cda 3
Nettinettet Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Har vært noen interesserte opp igjennom, men sånn generelt føler jeg at jeg har så lite draget. Har aldri prøvd så veldig hardt så har liksom ikke tenkt så mye over det, men nå i det siste har jeg prøvd litt nettdating og tinder, men responsen er mildt sagt ganske laber. Jeg meldte meg inn på sukker, sendte en haug av hjerter til de jeg likte, men fikk veldig lite i retur. Deretter prøvde jeg å ta litt kontakt å skrive, men rundt halvparten svarte ikke engang. Endel sluttet også å svare selv om de tilsynelatende virket interesserte i starten. Resten av samtalene døde vel bare ut, må kanskje ta på meg litt av skylden for det selv også men. Samme greia på tinder, får greit med matcher, men flesteparten bruker lang tid på å svare hvis de i det hele tatt gjør det. De gangene vi får flyt i samtalene blir det bare standard bli kjent snakk før begge mister interessen. Er det bare slik datinglivet er, eller er det jeg som ikke får det til? Anonymous poster hash: 31ca3...4d8 Det er ikke deg - det er nettdating-livet! Tro meg! Jeg har sett så mange frustrerte single som etter litt motivasjon til å treffe noen i den virkelige verden får napp og kjæreste. Det er selvfølgelig noen som trenger litt justeringer på selvtillit, selvbilde og ikke minst få litt bedre selvinnsikt, men de fleste som ikke lykkes med nettdating, mislykkes fordi selve konseptet er vanskelig. Det er for mange valgmuligheter og man får ikke noe personlig forhold til de som man får match med eller skriver med. Plutselig skjer det noe i virkeligheten som gjør at man forsvinner eller så er det en annen som skriver bedre og treffer mer. Skru av PC'en og mobilen og gå ut og treff mennesker der dere skaper connection med en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Hjerter på sukker betyr ingenting. Anonymous poster hash: 008a4...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Ts her. Jeg er forøvrig mann om det skulle være av betydning. I virkeligheten treffer jeg ikke så mange nye mennesker, vi er stort sett samme gjengen vær gang vi finner på noe sosialt. Og de jentene som er med er stort sett enten kjærester eller flørter. Anonymous poster hash: 31ca3...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Jeg er jente og føler litt på samme måten. Men når det gleder nettdating så kan jeg jo bare si at jeg ofte kan være en som ikke svarer eller som slutter å svare, men det er ikke fordi det er noe galt med personen. Jeg bare gidder ikke! Som nettinettetsier så klarer jeg bare ikke å engasjere meg i samtale med folk j ikke har møtt osv. Blir så feil.Anonymous poster hash: 6ea4a...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Det er ikke deg - det er nettdating-livet! Tro meg! Jeg har sett så mange frustrerte single som etter litt motivasjon til å treffe noen i den virkelige verden får napp og kjæreste. Det er selvfølgelig noen som trenger litt justeringer på selvtillit, selvbilde og ikke minst få litt bedre selvinnsikt, men de fleste som ikke lykkes med nettdating, mislykkes fordi selve konseptet er vanskelig. Det er for mange valgmuligheter og man får ikke noe personlig forhold til de som man får match med eller skriver med. Plutselig skjer det noe i virkeligheten som gjør at man forsvinner eller så er det en annen som skriver bedre og treffer mer. Skru av PC'en og mobilen og gå ut og treff mennesker der dere skaper connection med en gang. Joda, men grunnen til at jeg er på nett er at det ikke fungerer i virkeligheten. Jeg bruker nettdating fordi jeg ikke blir kjent med menn ellers, er litt "grå mus" og har generelt ikke draget. Er helt enig med deg altså, men vi passer ikke inn i den samme formen alle i hop Ts her. Jeg er forøvrig mann om det skulle være av betydning. I virkeligheten treffer jeg ikke så mange nye mennesker, vi er stort sett samme gjengen vær gang vi finner på noe sosialt. Og de jentene som er med er stort sett enten kjærester eller flørter.Anonymous poster hash: 31ca3...4d8 Ja, nettopp. Jeg kjenner heller ingen jeg kunne tenke meg å være kjæreste med i virkeligheten (eller som vil være sammen med meg), så da blir nettdating alternativet. Anonymous poster hash: 5e3ba...b2c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #9 Skrevet 23. april 2015 Jeg har heller ikke draget. Tror vi er en god del sånne. Anonymous poster hash: 5e3ba...b2c Har dere penger, så er det ei i en annen tråd her som er selverklært goldigger. Anonymous poster hash: ced94...8be
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #10 Skrevet 23. april 2015 Om det er en trøst så er det ingen som vil være med meg heller.. De jobber hardt for å få sex av meg, så blir de kjapt borte gitt. Mitt dilemma er hvordan man får dem til å se meg som mer enn én de vil ha sex med Anonymous poster hash: 3cc26...231 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 Ts her. Jeg er forøvrig mann om det skulle være av betydning. I virkeligheten treffer jeg ikke så mange nye mennesker, vi er stort sett samme gjengen vær gang vi finner på noe sosialt. Og de jentene som er med er stort sett enten kjærester eller flørter.Anonymous poster hash: 31ca3...4d8 Velkommen til nettdating som mann. Du må jobbe helt ekstremt hardt for å kanskje få til noe som helst når du er mann og driver med nettdating. Anonymous poster hash: 1a73c...445
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #12 Skrevet 23. april 2015 Velkommen til nettdating som mann. Du må jobbe helt ekstremt hardt for å kanskje få til noe som helst når du er mann og driver med nettdating. Anonymous poster hash: 1a73c...445 Ingen dans å være dame på nettdating heller. Anonymous poster hash: 5e3ba...b2c 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #13 Skrevet 23. april 2015 Nja, goldiggers er ikke så veldig sjarmerende i mine øyne. Anonymous poster hash: 31ca3...4d8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #14 Skrevet 23. april 2015 Det er nok nedslående for menn at de ikke får svar og at de må kjempe mot mange andre menn osv. Men, det er ikke noe enklere for kvinner. Ikke alle i hvert fall. Det er sikkert mange kvinner som oversvømmes av oppmerksomhet og brev på disse profilene sine, men det gjelder ikke alle. Noen får kanksje et brev eller to i uka. Og så får de kontakt med menn som fader ut ofte, eller menn som har sendt melding til mange og dermed har fått kontakt med noen andre. Anonymous poster hash: 008a4...7fc 1
draug 75 Skrevet 23. april 2015 #15 Skrevet 23. april 2015 Nettdating er ikke en metode jeg ville satset på som den eneste metoden. Det er enda en metode å ta i bruk. Der møter du de du ikke treffer på klubb, felles interesser og alle de gammeldagse måtene. Det er ingen magisk måte å treffe hundrevis av nye bekjentskaper på.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #16 Skrevet 23. april 2015 Ts her. Jeg er forøvrig mann om det skulle være av betydning. I virkeligheten treffer jeg ikke så mange nye mennesker, vi er stort sett samme gjengen vær gang vi finner på noe sosialt. Og de jentene som er med er stort sett enten kjærester eller flørter. Anonymous poster hash: 31ca3...4d8 Foreslå sosiale ting der dere er rundt andre mennesker enn bare de samme folkene. ;-)Anonymous poster hash: c1f9b...433
lillsunshine Skrevet 23. april 2015 #17 Skrevet 23. april 2015 Har vært noen interesserte opp igjennom, men sånn generelt føler jeg at jeg har så lite draget. Har aldri prøvd så veldig hardt så har liksom ikke tenkt så mye over det, men nå i det siste har jeg prøvd litt nettdating og tinder, men responsen er mildt sagt ganske laber. Jeg meldte meg inn på sukker, sendte en haug av hjerter til de jeg likte, men fikk veldig lite i retur. Deretter prøvde jeg å ta litt kontakt å skrive, men rundt halvparten svarte ikke engang. Endel sluttet også å svare selv om de tilsynelatende virket interesserte i starten. Resten av samtalene døde vel bare ut, må kanskje ta på meg litt av skylden for det selv også men. Samme greia på tinder, får greit med matcher, men flesteparten bruker lang tid på å svare hvis de i det hele tatt gjør det. De gangene vi får flyt i samtalene blir det bare standard bli kjent snakk før begge mister interessen. Er det bare slik datinglivet er, eller er det jeg som ikke får det til? Anonymous poster hash: 31ca3...4d8 Hva mener du med at du sendte hjerter? Jeg får fnatt av at menn jeg ikke kjenner slenger ut hjerter og kjærlighetserklæringer.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #18 Skrevet 23. april 2015 Jeg kjenner meg igjen. Er jente og tør påstå jeg er ganske søt, men det er det er det vel hundrevis av andre jenter som også er på Tinder og Sukker. Har tatt masse initativ, men får lite respons. Med Tinder har jeg begynt å sveipe mye mer til høyre på gutter jeg er usikre på. Det gjør jo at jeg får flere matcher og muligheten til å snakke med flere. Telte nå at jeg har snakket med rundt 20 stykker på Tinder de siste ukene. Men av dem er det TO jeg har klart å holde samtalen i gang med over flere dager. Tror nok flere av disse hadde det funka mye bedre om vi bare møttes med en gang. Vil råde deg til å fortsette å prøve, men utforsk også andre arenaer. Anonymous poster hash: 90e24...44c 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #19 Skrevet 23. april 2015 Samme situasjon selv. Begynte å virkelig plage meg, tenkte på det hele tiden så for rundt et år siden meldte jeg meg helt ut av alt og sluttet gradvis å tenke på det. Altså, jeg fikk meg selv til å akseptere at jeg er singel en god stund fremover og kanskje hele livet, eller til jeg møter noen naturlig. Hobbyer har tatt plassen for 99% av dame-bekymringene, og for meg er det ikke bare en befrielse, men det var helt nødvendig. Min manglende suksess på sjekkemarkedet, stress rundt manglende svar på Tinder/ Sukker osv ga meg depresjon og alvorlige problemer i livet. Trives såppas mye bedre nå at jeg aldri, aldri, aldri skal ut på det tradisjonelle sjekkemarkedet igjen. Treffer jeg noen er det gjennom felles interesser ol. Anonymous poster hash: 4f6b7...f2c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå