AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg skal besøke en god venn jeg ikke har møtt på flere år, hun og forloveren har kjøpt seg hus og jeg syntes det er på sin plass at jeg tar med noe når jeg skal dit på besøk. Jeg har ikke allverdens penger! Holder det med blomster, hjemmelaget kake, pen dørmatte eller lignende? Tips? Må jeg også ta med forlovelsesgave selvom det er en stund siden de forlovet seg? Anonymous poster hash: 040b7...472
Tirkes Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Ville unngått en ting som dørmatte, eller andre ting hvor man oftest bruker få av i slengen, om de ikke har ønska seg det. De har sikkert allerede. Jeg ville satt kjempestor pris på bakverk, en flaske vin, en kake eller noe sånt. Hopp over forlovelsesgave, med mindre du er invitert til en forlovelsesfest.
julie90 Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Vin , blomster og sjokolade er alltid en vinner uansett hva du velger
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Takk for tips Anonymous poster hash: 040b7...472
Høna79 Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Vin eller blomster er stort sett bankers (unntatt hvis de er avholds...) men jeg tenker at det er enda hyggeligere med noe du selv har har lagt ned en liten innsats i Og det kan gjerne være en hjemmelaget kake - det passer jo ekstra fint både når du skal på besøk, og hvis du ikke har så mye cash om dagen? Forlovelsesgave har jeg aldri gitt til noen, visste ikke at det var en greie engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå