Gå til innhold

Fikk vite av dattera at x'n hadde fått seg kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At barnas far har fått seg kjæreste er helt greit. Men dette fikk jeg vite av barnet vårt.

Jeg og x'n lagde en avtale ang dette når vi skilte lag (vi skiltes som venner). Barna skal ikke introduseres før det har minst godt 6mnd og at man vet at det er ett seriøst forhold. Vi var enig om at vi ville møte hverandres nye partner FØR barna. Sistnevnte var vel han som tok opp etter at jeg hadde fått meg kjæreste for noen år siden. Det var helt greit syntes jeg.

Men forholdet varte ikke lenge så verken x'n eller barna hilste på han.

Men så kommert eldstemann og forteller at hun har vært sammen med pappas nye kjæreste og hun hadde overnattet.

De har iallefall ikke vært sammen 6mnd!

Og jeg blir en smule irritert at denne avtalen kun skal gjelde meg og ikke han!

Anonymous poster hash: d7555...c28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge siden er det dere gikk i fra hverandre? Og hvor gamle er barna? Det høres ut som om det er en god stund siden dere skilte dere, kanskje det er grunnen.

Anonymous poster hash: ab698...8d8
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge siden er det dere gikk i fra hverandre? Og hvor gamle er barna? Det høres ut som om det er en god stund siden dere skilte dere, kanskje det er grunnen.

Anonymous poster hash: ab698...8d8

Det er 3 år siden. Eldste går i 1.klasse.

Denne avtalen kom han med for 2år siden.

Anonymous poster hash: b9f3e...22c

Skrevet

Han har åpenbart ombestemt seg, og det er ikke noe du kan gjøre med det. En slik avtale er ikke bindende. Skjønner din frustrasjon over at han ikke holder ord.

• Liker 9
Skrevet

Synes egentlig ikke du har noen rett til å møte den nye kjæresten, og i alle fall ikke før barnet. Men han burde nevnt det til deg synes jeg, tar jo to minutter i forbifarten eller over sms

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville sendt en sms og lurt på hvem "NAVN" er, og så tatt det derfra.

Selve den med at du skal møte kjæresten før barna er jeg ikke noen tilhenger av, men det å introdusere FØR du vet personen eksisterer synes jeg er respektløst.

Anonymous poster hash: 675a5...29e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du hilse på den nye først? For å komme med en form for godkjenning?

Han kunne sendt deg en sms, det hadde vært mer enn nok.

Anonymous poster hash: 9caa8...66d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Samme avtale hadde vi. Jeg holdt min del, det gjorde ikke han.

For å virkelig tråkke i salaten, så møtte jeg den nye frøkner på legevakta siden barnet vårt hadde slått hull i hodet mens hun var hos far

Det skapte grobunn for et langt og smertefullt samarbeide...

Anonymous poster hash: 35db2...588

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som lurer på hva man skal meg den type avtale.. Det er for å vite hvem som omgås barnet. mest viktig når barna er små da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du hilse på den nye først? For å komme med en form for godkjenning?

Han kunne sendt deg en sms, det hadde vært mer enn nok.

Anonymous poster hash: 9caa8...66d

Overhode ikke for å godkjenne. Men for å hilse på vedkommende som omgåes mine barn. Siden minstemann er liten fortsatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme avtale hadde vi. Han holdt ikke ord og jeg hørte det gjennom guttungen. Jeg kommer ikke til å holde ord, men jeg har ikke gjort noe mer enn det. Det er skuffende, selvfølgelig siden det var han som pushet på den avtalen, det var han som insisterte og mente at det var barnets beste, det var han som brukte timer på å overtale meg, men det er kjæresten hans som skal leve med han og ikke jeg.

Anonymous poster hash: ee6b0...bcf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig ikke du har noen rett til å møte den nye kjæresten, og i alle fall ikke før barnet. Men han burde nevnt det til deg synes jeg, tar jo to minutter i forbifarten eller over sms

Det er forsåvidt ett poeng, men samtidig så må man jo stusse når de lager en avtale som de ikke er villig til å holde.

• Liker 4
Skrevet

Det er forsåvidt ett poeng, men samtidig så må man jo stusse når de lager en avtale som de ikke er villig til å holde.

Er ikke avtalen to år gammel? Kanskje han har glemt det? Han kan endelig ha kommet over deg skikkelig og den avtalen ble muligens lagd i "sjalusi". Han kan ha kjent dama før de begynte å date. Mange forklaringer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke avtalen to år gammel? Kanskje han har glemt det? Han kan endelig ha kommet over deg skikkelig og den avtalen ble muligens lagd i "sjalusi". Han kan ha kjent dama før de begynte å date. Mange forklaringer.

Så det du sier er at det er greit å bryte en avtale så lenge han har en unnskyldning?

• Liker 4
Skrevet

Så det du sier er at det er greit å bryte en avtale så lenge han har en unnskyldning?

Hvor i alle dager leser du at jeg skriver det er greit? Det har jeg da ikke svart noe sted.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i alle dager leser du at jeg skriver det er greit? Det har jeg da ikke svart noe sted.

Fordi jeg svarte at man må jo stusse at han inngår en avtale som han ikke er villig å holde og du serverer en haug av unnskyldninger på hans sine vegne

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg svarte at man må jo stusse at han inngår en avtale som han ikke er villig å holde og du serverer en haug av unnskyldninger på hans sine vegne

Nei, jeg skrev ned noen mulige FORKLARINGER. Hvorfor skulle jeg unnskylde en mann jeg ikke aner hvem er?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

ting endrer seg når det har gått en stund. Ofte avtaler man ting når man skiller lag, men når det skjer nye ting i livet så blir disse avtalene glemt. Hos oss tror mor (jeg er stemor...) at mor og far avtalte en hel haug med ting, mens i realiteten var det mor som bestemte hvordan hun ville ha det. Når det kommer ny partner inn i bildet er det fort gjort å "glemme" disse avtalene fordi mor (eller far) ikke er den viktige parten lenger.

At du skal hilse på personen før barna og godkjenne... glem det... far må få leve sitt eget liv.

Anonymous poster hash: c6464...0fe
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Samme avtale hadde vi. Jeg holdt min del, det gjorde ikke han.

For å virkelig tråkke i salaten, så møtte jeg den nye frøkner på legevakta siden barnet vårt hadde slått hull i hodet mens hun var hos far

Det skapte grobunn for et langt og smertefullt samarbeide...

Hvorfor ble samarbeidet verre av at dere møttes på legevakta?

Anonymous poster hash: 4d6c7...d5a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Overhode ikke for å godkjenne. Men for å hilse på vedkommende som omgåes mine barn. Siden minstemann er liten fortsatt.

Absolutt, det er da et minimumskrav!

Varesortiment og høflighet så informerer da normalt intelligente menn barnets mor FØRST !!!!

Anonymous poster hash: 2428e...769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...