AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Fortjente denne hunden å bli slått? Eller var dette bare rett og slett slemt gjort? https://www.youtube.com/watch?v=H9rORmASZSk Anonymous poster hash: 1abaf...1a8
minister-mio Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Den blir ikke slått. Det blir litt rart å diskutere om den fortjener noe, det der er jo dyr som leker og utforsker og gjør som dyr gjør. De tenker vel ikke akkurat konsekvenser 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Den blir ikke slått. Det blir litt rart å diskutere om den fortjener noe, det der er jo dyr som leker og utforsker og gjør som dyr gjør. De tenker vel ikke akkurat konsekvenser Den blir jo slått så den faller ned. Litt mer seriøst, nei katten leker ikke. Måten halen beveger seg på, som ja, er den samme måten som hundenes haler beveger seg på og hundene er lekne og det betyr den viftingen med hunde-halene, betyr på katten at hun er irritert. Hun tar igjen ja, hun leker ikke. Anonymous poster hash: 1abaf...1a8 1
Mons Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Katten mente hunden luktet vondt og trengte et bad. Er det riktig av denne katten å nekte hunden adgang til en sofa? 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 For en misvisende overskrift! Anonymous poster hash: 254e6...c31 6
minister-mio Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Den blir jo slått så den faller ned. Litt mer seriøst, nei katten leker ikke. Måten halen beveger seg på, som ja, er den samme måten som hundenes haler beveger seg på og hundene er lekne og det betyr den viftingen med hunde-halene, betyr på katten at hun er irritert. Hun tar igjen ja, hun leker ikke. Anonymous poster hash: 1abaf...1a8 les igjen, jeg snakker ikke om katten, men hunden
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Hehe, tipper bikkja lar katten være i fred fremover. Anonymous poster hash: a7cc1...2a0 2
Howl Skrevet 24. april 2015 #10 Skrevet 24. april 2015 Synes det var ufint av eier som filmet denne videoen å ikke fjerne hundene fra katten. Jeg er et hundemenneske, men verste jeg vet er når folk filmer at dyr plager hverandre uten å gjøre noe. Det er ikke morsomt å se på. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #11 Skrevet 24. april 2015 Synes det var ufint av eier som filmet denne videoen å ikke fjerne hundene fra katten. Jeg er et hundemenneske, men verste jeg vet er når folk filmer at dyr plager hverandre uten å gjøre noe. Det er ikke morsomt å se på. Helt enig. Blir bare trist av slike videoer. Anonymous poster hash: f2a93...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå