AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg har stua fyldt opp av mørke møbler, og merker at jeg begynner å bli klar for en forandring. Har noen malt mørke møbler hvite? Har dere bilder dere har lyst til å dele? Ble det fint? Møblene er i Bombay serien til Bohus så det er jo store og forholdsvis "dyre" møbler å "ødelegge" dersom det ikke skulle bli pent... http://www.bohus.no/stue/oppbevaring/tv-og-media/bombay-tv-benk/ Anonymous poster hash: 87694...a17
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Å nei det er så fint med mørke møbler! :-) Anonymous poster hash: 9e897...deb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Å nei det er så fint med mørke møbler! :-) Anonymous poster hash: 9e897...deb Det syntes egentlig jeg også, men leiligheten er såpass mørk (kjellerleilighet) at det kanskje ville vært litt bedre med lyse? Gah dette er vanskelig! Anonymous poster hash: 87694...a17
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Om du er glad i mørke møbler så ville jeg anbefalt at du bare malte deler av møblene hvite. Topp plater og hyller eller kun innvendig. Velg en helhetlig løsning. Samtidig ville jeg gått for lysere vegger, tak og hvitmalte vinduskarmer for å få inn mest mulig lys. Evt lysere gulv. Hvis du samtidig hadde vurdert hvilke møbler du kunne klare deg uten, vil rommet oppleves luftigere når det er færre møbler som tar opp plassen.Anonymous poster hash: 0fc6f...3ff
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Noen av kremmerhuset butikkene har malt butikkmøbler i sort og hvitt. Kanskje du kan se på det før du bestemmer deg?Anonymous poster hash: 0fc6f...3ff
Gjest O___o Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Hvitmalte bombey-møbler er ca like fint og trendy som pallebord
Gjest Keikolina Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Jeg har tenkt å bleke mine med klor. Har bare ikke hatt tid.
Auri Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Istedet for å male dem hvite, går det ann å pusse dem ordentlig ned, og heller beise dem med en lysere farge. Da bevarer du trestrukturen og får mer unike møbler som bonus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå