Filippa90 Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg har i mange år brukt selvbruningsserviettene til Comodynes. Disse: http://linio.no/media/catalog/product/cache/1/image/950x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/2/32-20437_0_36.jpg Sist jeg brukte en våknet jeg opp med hovent ansikt + utslett. Utslettet varte i ca en uke, klødde som bare rakker'n og ga meg små "prikker" og kviser i hele fjeset. Dette har skjedd to ganger, så jeg er sikker på at jeg reagerer på disse. Leste et sted at det kunne være for at de var gamle, men hva er gammelt? Kjøpte de vel rundt nyttår. Tenkte å prøve meg på Sunspa sin 3D lotion, den kjøpte jeg før jul, men har ikke åpnet den enda, er redd for å få samme reaksjon selvfølgelig. Er denne for gammel til å brukes? Er det vanlig å reagere på selvbruning? Reagerer ikke på noen andre kremer eller sminkeprodukter bortsett fra Smashbox sin primer. Tar gjerne imot tips til selvbruning som er "allergivennelige" om noen har erfaringer med det
Taklampe Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Jeg har prøvd å finne "allergivennlige" selvbruningskremer selv. Men uten hell.. Jeg reagerer nemlig også på selvbruning. Jeg hovner ikke opp, men jeg får massevis av eksem (ser helt likt ut som soleksem). Det klør som satan! Dette utslettet får jeg alltid mellom lårene, mellom leggene og på innsiden av armene. Jeg har prøvd ut mange forskjellige typer selvbruning. Alt fra en vanlig selvbruningskrem til lotion med selvbruning og selvbruningsskum. Jeg reagerte på alle sammen. Så det har ingenting med at den er gammel å gjøre. I ditt tilfelle vet jeg ikke. Men dette er ihvertfall mine erfaringer med det !
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Har det skjedd hver gang du brukte dem? Eller har du brukt dem og uten å få reaksjon? Det KAN være pollen du reagerer på og. Dette skjedde meg tilfeldigvis to ganger jeg brukte en krem fra Decleor, men hadde og brukt denne uten å få reaksjon. Har ikke brukt selvbruning på fler år nå, men fikk det samme hovne ansiktet for et par dager siden, og det er tydeligvis pollen jeg reagerer på. trodde ikke jeg hadde det, siden dette skjer så skjeldent med meg.. Anonymous poster hash: 52fed...237
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Jeg har prøvd å finne "allergivennlige" selvbruningskremer selv. Men uten hell.. Jeg reagerer nemlig også på selvbruning. Jeg hovner ikke opp, men jeg får massevis av eksem (ser helt likt ut som soleksem). Det klør som satan! Dette utslettet får jeg alltid mellom lårene, mellom leggene og på innsiden av armene. Jeg har prøvd ut mange forskjellige typer selvbruning. Alt fra en vanlig selvbruningskrem til lotion med selvbruning og selvbruningsskum. Jeg reagerte på alle sammen. Så det har ingenting med at den er gammel å gjøre. I ditt tilfelle vet jeg ikke. Men dette er ihvertfall mine erfaringer med det ! Reagerer på pollen, men ikke når jeg tar allergipiller. Første gang dette skjedde var i desember, er ikke mye pollen da Så tror ikke det kan være grunnen, men takk for tips! Anonymous poster hash: 15535...754
Filippa90 Skrevet 25. april 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2015 Har det skjedd hver gang du brukte dem? Eller har du brukt dem og uten å få reaksjon? Det KAN være pollen du reagerer på og. Dette skjedde meg tilfeldigvis to ganger jeg brukte en krem fra Decleor, men hadde og brukt denne uten å få reaksjon. Har ikke brukt selvbruning på fler år nå, men fikk det samme hovne ansiktet for et par dager siden, og det er tydeligvis pollen jeg reagerer på. trodde ikke jeg hadde det, siden dette skjer så skjeldent med meg.. Anonymous poster hash: 52fed...237 Var ikke meninga med anonymknapp i forrige svar! Skjedde ingenting de første årene jeg brukte dette nei, så syns det er så rart.. Må nesten bare prøve ut andre å se om jeg reagerer på de. Bare kjipt å gå med utslett ei uke hver gang jeg tester en..
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Reagerer på pollen, men ikke når jeg tar allergipiller. Første gang dette skjedde var i desember, er ikke mye pollen da Så tror ikke det kan være grunnen, men takk for tips! Anonymous poster hash: 15535...754 Du reagerer på pollen, ergo er du det som kalles atopiker, altså allergiker. Har du en tupe allergi så er du disponert for å få flere og mere allergi. Noe du nå har fått, og bør inrette deg etter før du får en alvorligere allergsik reaksjon! Du reagerer nå på både pollenmog kjemikaliene som er i selvbruningen. Når du har reagert to ganger og ganske kraftig, så bør du ta til vett,,og holde deg unna! Snakk og med legen din, får du reaksjoner så ta bilde om du ikke kan dra til lege umidelbart. Hovner du opp i ansiktet, så kan neste gsngs reaskjon bli opphovning i luftveier, og da er du i trøbbel. Allergi er ikke bare bagateller og noe som forsvinner med piller, piller demper bare histaminmengden i kroppen, og letter symptomer. De kurerer ikke på noen måte.Anonymous poster hash: 182df...060 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå