Gå til innhold

Menn! - din favorittfrisyre på dama

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags hår/frisyre foretrekker du? Langt, kort, oppklippet, bob??? Hårfarge?

Jeg er endelig singel, og skal bevege meg til frisøren imorgen, klippe og farge og er fryktelig nyskjerrig på hva dere gutta legger spesielt merke til.

Hva foretrekker du, og hva er pent?

Anonymous poster hash: 8b04b...8d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt, krøllete (ikke krusete) med litt hår foran som legger seg som noen store korketrekkere eller veldig bølgete ned mot brystkassen. Perfekt innramming av hode og hals. Farge er ikke så viktig. Men skikkelig kunstig rødt/oransje er et minus.

AnonymBruker
Skrevet

Victorias secret hår

Preparation+Victoria+Secret+Fashion+Show

vs_model.jpg

Anonymous poster hash: 31a6f...8fb
AnonymBruker
Skrevet

Kona mi har langt hår, brun om vinteren og mørk blond om sommeren. Håret har naturlig fall og når henne til midjen. Jeg elsker håret hennes!

Anonymous poster hash: f0d69...53b
  • Liker 2
Gjest Jean Valjean
Skrevet

Har jeg aldri tenkt over

AnonymBruker
Skrevet

Langt, krøllete (ikke krusete) med litt hår foran som legger seg som noen store korketrekkere eller veldig bølgete ned mot brystkassen. Perfekt innramming av hode og hals. Farge er ikke så viktig. Men skikkelig kunstig rødt/oransje er et minus.

Å, sånn har jeg nesten. Langt, men mer fall/bølger enn krøller.., men har noen krøller/korketrekkere.

Anonymous poster hash: 5ea50...35b

Skrevet

Det meste, bortsett fra kort hår, gjør susen!

AnonymBruker
Skrevet

Langt hår kan selvsagt være flott, men da må det være velstelt og sunt. Kort, tjukt og sunt hår slår langt, pistrete hår ned i støvlene hver gang.

Den aller fineste frisyren jeg ser på damer er noe ala på bildet under. Hår med mykt fall, med kjevelengde eller deromkring. Synes det ser utrolig sofistikert og feminint ut, og fremhever den vakre halsen, nakken og kjevepartiet mange damer har.

1bc18beee9d9252bb0e588a29b03e93d.jpg

Synes også det kan være sexy med hår som er litt forbi skuldrene, har pannelugg og ser noe tilfeldig ut. Bilde under. Har jobbet to år i Paris og der så jeg mange flotte kvinner med en lignende frisyre. Generelt foretrekker jeg frisyrer som ser avslappede ut, og i en noenlunde naturlig farge.

fe06cb033338afcb65de5c4b5b9c907a.jpg

Anonymous poster hash: 94b1d...fab
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hestehale!

Anonymous poster hash: 7224b...5b9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hestehale!

Anonymous poster hash: 7224b...5b9

Da er det nok å ta av, for hestehale er jo en del av den nye hverdagsuniformen. :fnise:

Anonymous poster hash: 7a631...431

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så det er m.a.o ikke så mye håp for meg som er singel og har krusete hår altså :jolie: (Jeg er halvt afrikansk).

Anonymous poster hash: 395b7...50c
Gjest krokodillen
Skrevet

Så det er m.a.o ikke så mye håp for meg som er singel og har krusete hår altså :jolie: (Jeg er halvt afrikansk). Anonymous poster hash: 395b7...50c

Nei det er ikke håp for deg siden en person av 7 milliarder mennesker ikke liker krusete hår..

Hjelpes

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke håp for deg siden en person av 7 milliarder mennesker ikke liker krusete hår..

Hjelpes

Åh jeeeez. Du tok det SÅ bokstavelig? HJELPES. :fnise: Skaff deg litt humor;)

Anonymous poster hash: 395b7...50c

Gjest krokodillen
Skrevet

Åh jeeeez. Du tok det SÅ bokstavelig? HJELPES. :fnise: Skaff deg litt humor;) Anonymous poster hash: 395b7...50c

Humor med sannhet. Det er en kjent sak at KG folket tar seg nær av alt. Bare se i puppetråden. Der var det jo verdens undergang for samtlige fordi noen foretrakk store

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Humor med sannhet. Det er en kjent sak at KG folket tar seg nær av alt. Bare se i puppetråden. Der var det jo verdens undergang for samtlige fordi noen foretrakk store

Hehe ja, er jo nok av menn som sier det er likegyldig eller at de foretrekker små, men de betyr jo ingenting så lenge EN mann sier han liker store pupper. Rare greier :fnise:

Gjest krokodillen
Skrevet

Hehe ja, er jo nok av menn som sier det er likegyldig eller at de foretrekker små, men de betyr jo ingenting så lenge EN mann sier han liker store pupper. Rare greier :fnise:

Nettopp. Merkelig måte å tenke på spør du meg

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hva slags mann du vil ha, de fleste vil nok foretrekke victoria's secret hår eller andre lange frisyrer. Selv har jeg alltid likt det litt kortere feks Emma Watson eller Kiera Knightley med kort hår.

Anonymous poster hash: f002c...909
  • Liker 1
Skrevet

Først og fremst syns jeg blondt hår er finest, alltid.

Sekundært kommer klippen og lengde. Jeg syns mye er fint. Det kommer litt an på klesstilen din. Hvis du har en veldig feminin klesstil med store bluser og store vesker kan det være fint å ha litt stort og langt hår som matcher det. Er du en smarting med toppjobb i det private næringslivet syns jeg det kan være kult med kortere klipp (tenk Jackie Kennedy). En del jusstudenter kjører sistnevnte. Det syns jeg passer greit.

Generell regel er dessverre: Alt kler den smukke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...