AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Så dere FBI nå nettopp? Konkurranse om hvilken flate som var renest etter å tørke av med microfiberklut med vann, eller en type rengjøringsspray der man vasker og tørker av. Det ble målt med et apparat hvor rent det er, og grenseverdien var 500, den måtte ikke overstige 500. Microfiberkluten med vann fikk verdi på 275, rengjøringsspray fikk 3045! Alså ikke rent! + det kan utvikle asma og kols! Nei, over til zalo/salmiakk blanding! Og microfiberklut, 1 til glass og en til annet. Er det noen som vet om det er forskjell på kvalitet på microfiberkluter? Er de like gode de til billig penge på Europris, som de dyre på Kitch`en? Anonymous poster hash: b60e4...755
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Så dere FBI nå nettopp? Konkurranse om hvilken flate som var renest etter å tørke av med microfiberklut med vann, eller en type rengjøringsspray der man vasker og tørker av. Det ble målt med et apparat hvor rent det er, og grenseverdien var 500, den måtte ikke overstige 500. Microfiberkluten med vann fikk verdi på 275, rengjøringsspray fikk 3045! Alså ikke rent! + det kan utvikle asma og kols! [/ u] Nei, over til zalo/salmiakk blanding! Og microfiberklut, 1 til glass og en til annet. Er det noen som vet om det er forskjell på kvalitet på microfiberkluter? Er de like gode de til billig penge på Europris, som de dyre på Kitch`en? Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: b60e4cb205e41f160a1faf0f486b0755"] b60e4...755 [/ acronym] Så har i alle fulle fall en person "våknet" på KG! Dette har jeg skrevet og skreket meg stemmeløs på, i lange tider, uten å bli hørt! Og fått horder med KGere mot meg. Mikrofiber er smak og behag mht kvalitet. Kitchen sine har jeg ikke prøvd. Men Kid sine, Europris sine og diverse matbutikker sine de er helt ok. Salmiakk var ikke anbefalt, det var Domesto Frech og Zalo. Men vær litt miljøbevisst og bytt Zaloen til svanemerket Sunlight. Omtrent det samme innholdet. Anonymous poster hash: 9ea6f...a0e 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Takk for svar Da skal jeg på Kid eller Europris i dag, og Domesto Frech og Sunlight skal kjøpes inn Det er Salmiakk og Zalo som "alltid" har vært "partnere", er Domesto Fresh like bra for formålet, og kan jeg eventuelt blande Domsto og Sunlight? Anonymous poster hash: b60e4...755
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Så har i alle fulle fall en person "våknet" på KG! Dette har jeg skrevet og skreket meg stemmeløs på, i lange tider, uten å bli hørt! Og fått horder med KGere mot meg. Mikrofiber er smak og behag mht kvalitet. Kitchen sine har jeg ikke prøvd. Men Kid sine, Europris sine og diverse matbutikker sine de er helt ok. Salmiakk var ikke anbefalt, det var Domesto Frech og Zalo. Men vær litt miljøbevisst og bytt Zaloen til svanemerket Sunlight. Omtrent det samme innholdet. Anonymous poster hash: 9ea6f...a0e Jeg har også "våknet" etter å ha sett innslaget på FBI Men jeg lurte på en ting: For at det skal bli rent når man vasker med kun microfiberklut og vann, forutsetter det vel at kluten er helt ren og nyvasket? Og da må man vel gjerne ha fryktelig mange microfiberkluter hjemme, sånn at man alltid har mange rene tilgjengelig når man skal vaske? Ser for meg at man fort må bruke 15-20 kluter hver gang når man skal gjøre rent i huset (så man har til alle overflater, benker, bad, skapdører osv). Så bør man vel ha enda noen flere kluter i tillegg til de 15-20 også, sånn at man alltid har noen rene tilgjengelig hvis man trenger en klut når de andre er til vask?Anonymous poster hash: d3f54...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå