bippo Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Har såvidt begynt å introdusere klikker for hunden min, men siden jeg ikke har peiling på hva jeg driver med, blir det mest sitt, ligg, bli osv. Men hunden syns likevel det er kjempegøy, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en bok om klikkertrening. Noen som kan anbefale en (eller flere) skikkelig bra bøker?
Tabris Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 (endret) - Klikkertrening for din hund av Morten Egtvedt og Cecilie Køste - Lydighetstrening i teori og praksis av Morten Egtvedt og Cecilie Køste Den første er en enkel og god introduksjonsbok i klikkertrening for alle. Den andre er større og heftigere, rettet mot lydighetskonkurranse. Men jeg tar med den også siden den første boken kan være litt vanskeligere å få tak i, tror den er utsolgt fra forlaget (men sjekk gjerne Finn.no eller bokhandlere nær deg). I tillegg er halve bok to kun ren teori og tips om læring generelt og klikkertrening spesielt. Superinteresant og nyttig for alle som driver med klikkertrening. Dette er vel de to "bautaene" av norske bøker om klikkertrening, og begge var pensum i klikkertrenerutdanningen jeg tok. Endret 23. april 2015 av Tabris 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå