AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Hva gir dere i morgengave til mannen? Ble dere enige om ca hva dere skulle legge dere på prismessig? Hvor mye brukte du/dere? Anonymous poster hash: c16f0...bb6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 En klokke til rundt 200 000kr er planen min. Jeg fikk forlovelsesring som koster mer enn dobbelt av dette. Vi har råd til det, så hvorfor ikke. Anonymous poster hash: 8c3e2...125 1
skruf Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Jeg ga mannen min playstation og spillet Need for speed i morgengave Stor suksess! Tror faktisk ikke han hadde forventet å få morgengave, pga det var/er(?) mest tradisjon at det er bruden som får morgengave av mannen. Fikk forøverig et kjempefint smykkeskrin av han, og da jeg åpnet smykkeskrinet så lå det en diamantring oppi
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 blow job. Anonymous poster hash: 19c97...061 4
Brud2014 Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Jeg ga mannen min en klokke til ca 3.000kr. Vi ble vel ikke enige om noen pris, tror jeg, men jeg ønsket meg en sten til allianseringen og fikk to stk
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 En klokke til rundt 200 000kr er planen min. Jeg fikk forlovelsesring som koster mer enn dobbelt av dette. Vi har råd til det, så hvorfor ikke.Anonymous poster hash: 8c3e2...125 Whaaaaat det er helt sinnsykt da Anonymous poster hash: 810b1...170 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Whaaaaat det er helt sinnsykt daAnonymous poster hash: 810b1...170 AB Jeg er i grunnen helt enig. Men som sagt, vi har råd til det, så hvorfor ikke. Det er i grunnen en grei investering også. Slike ting holder seg eller går stortsett opp i verdi. Anonymous poster hash: 8c3e2...125
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Jeg fikk en enstens diamantring av han, men jeg fikk det før vi giftet oss, rett før jeg skulle dra til frisøren, Han hadde leid seg sjakkett, og jeg hadde lagt morgen gaven i skoene hans i butikken, han dro å skiftet i utleiebutikken. Det ble mansjetter i sølv men inngravert datoen og initialene våre Anonymous poster hash: fbd03...432
peppermyntete Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 AB Jeg er i grunnen helt enig. Men som sagt, vi har råd til det, så hvorfor ikke. Det er i grunnen en grei investering også. Slike ting holder seg eller går stortsett opp i verdi. Anonymous poster hash: 8c3e2...125 Fordi pengene kunne blitt brukt til noe nyttig: doneres til klimaforskning, regnskogen er snart historie, barn sulter over hele verden, gave til dyrebeskyttelsen, kirkens bymisjon. Jeg kunne fortsatt i timesvis. 8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Fordi pengene kunne blitt brukt til noe nyttig: doneres til klimaforskning, regnskogen er snart historie, barn sulter over hele verden, gave til dyrebeskyttelsen, kirkens bymisjon. Jeg kunne fortsatt i timesvis. Vi donere allerede en hel masse. Må da ha lov tik å bruke litt av våre oppsparte midler på oss selv også. Donerer du bort alt du har til overs etter faste utgifter ? Anonymous poster hash: 8c3e2...125 1
peppermyntete Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 Vi donere allerede en hel masse. Må da ha lov tik å bruke litt av våre oppsparte midler på oss selv også. Donerer du bort alt du har til overs etter faste utgifter ? Anonymous poster hash: 8c3e2...125 Nei, som student har jeg ikke råd til mer enn det jeg allerede støtter to organisasjoner med. Resten går til sparing i håp om å kunne eie egen bolig før jeg er 40.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #12 Skrevet 23. april 2015 Tilbake til temaet: Han får en Mont Blanc fyllepenn av meg. Jeg har ikke bestemt meg for hvilken modell ennå, men de fleste ligger i prisområdet 5000-10000 kroner. Jeg tror jeg får en Mulberry Bayswater av ham. Anonymous poster hash: b26bf...282
Galactica Skrevet 23. april 2015 #13 Skrevet 23. april 2015 Min fikk billett til kamp med favorittlaget hans i England pluss flybilletter og hotell. Fordelen er at jeg fikk bli med. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #14 Skrevet 23. april 2015 Jeg vurderer å kjøpe ny gitar/gi han mulighet til å kjøpe det selv! Han har bursdag ikke så alt for lenge etter vi gifter oss, så da tror jeg han skal få ny pc/kontorveske... Han er så utrolig flink med gaver til meg, så er vanskelig å matche/toppe det..Anonymous poster hash: f0499...8f1
Blosa Skrevet 23. april 2015 #15 Skrevet 23. april 2015 Jeg skal gi han en gave på bryllupsmorgenen. Der skal det være en liten porsjonsflaske med whisky og en cola for nervene 😊 så tenkte jeg legge oppi frisk pust spray( for morro) og strikkesokker med lapp på( i tilfelle du får kalde føtter). Vi kommer til å sove sammen natta før bryllupet, så den skal forlover få overbringe til han en times tid før bryllupet. Til morgengave skal jeg finne en fin klokke 👍🏻 1
Tingelling Skrevet 23. april 2015 #16 Skrevet 23. april 2015 Fordi pengene kunne blitt brukt til noe nyttig: doneres til klimaforskning, regnskogen er snart historie, barn sulter over hele verden, gave til dyrebeskyttelsen, kirkens bymisjon. Jeg kunne fortsatt i timesvis. Tenker folk må kunne bruke hva de vil med sine egne penger.vi lever i et land der vi har myndighet over vårs egne liv.jeg innrømmer at jeg ALDRI støtter ideelle organisasjoner,men bruker penger på oss selv.hvorfor?fordi jeg kan det.jeg jobber og betaler skatt på lik linje med alle andre. AB:kjøp hva hjertet ønsker👍
Tingelling Skrevet 23. april 2015 #17 Skrevet 23. april 2015 Tenker folk må kunne bruke hva de vil med sine egne penger.vi lever i et land der vi har myndighet over vårs egne liv.jeg innrømmer at jeg ALDRI støtter ideelle organisasjoner,men bruker penger på oss selv.hvorfor?fordi jeg kan det.jeg jobber og betaler skatt på lik linje med alle andre.jeg har ikke funne ut hva morgengave blir,men reise var et veldig godt forslag 👏 AB:kjøp hva hjertet ønsker👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå