Sarabi Skrevet 24. august 2004 #1 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har bursdag i dag 26 år har jeg nå blitt. Gratulasjoner mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. august 2004 #2 Del Skrevet 24. august 2004 Heyyyyyyyyyyy Gratulerer så masse Håper du får en kjempefin dag, med masse fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. august 2004 #3 Del Skrevet 24. august 2004 Kos deg idag då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 24. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 24. august 2004 Tusen Tusen takk :D :D :D Dere er herved invitert på boller og brus 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. august 2004 #5 Del Skrevet 24. august 2004 Boller og brus.............*setter papirhatten pent på hodet før jeg forsyner meg av bollefatet* Jeg bare eeeeeelsker bursdag-selskaper *en liten pakke til deg, Sarabi * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #6 Del Skrevet 24. august 2004 WHEY! Gratulere masse med dagen, nyt den *smile* Håper du får feiret den akkurat slik du selv ønsker... Ny the way... Her er noe jeg fant på nett... Det beskriver den som er født den 24.... Så les videre, og se om du kjenner deg igjen... :dagensrose: FØDSELSDAG: 24. Du bør være aktiv og utnytte den energien du besitter. Ditt ego krever plass for ekspansjon og behovet for forandringer. Hjemmet og familien setter du høyt, men setter i høyeste grad pris på venner. Vær klar over din evne til forstørre problemer større enn det de egentlig er, for det gjør livet ditt vanskeligere. Du kan ha stor interesse for kunst og musikk, og har stort utbytte av det. Du er svært praktisk anlagt som menneske og er helse orientert. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 24. august 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 24. august 2004 Betty: Håper bollene smakte Takk for pakken. Det var akkurat det jeg hadde ønsket meg!! Lacuna: Tusen takk!! Dagen feires med nærmeste familie. Svigers + mine foreldre skal møtes for første gang i dag. Blir morsomt å se :D Takk for at du tok deg tid å finne beskrivelse av datoen min. Blir nesten litt rørt!! Bra mye av det som står der stemmer.. Sitat: Ditt ego krever plass for ekspansjon og behovet for forandringer. Dette er helt klart meg.. Kanskje dere har lyst på litt kaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. august 2004 #8 Del Skrevet 24. august 2004 Kaker............nam-nam, her blir det kalori-fråtsing kjenner jeg *tar et stort stykke kake* Tusen takk for bollene forresten, de var nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #9 Del Skrevet 24. august 2004 Skal straks ivei og spise middag hos en kollega av meg *gleder meg villt* Men kan godt ta et kakestykke eller to før jeg drar *namme nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. august 2004 #10 Del Skrevet 24. august 2004 Gratulerererererererer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 24. august 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 24. august 2004 Det er morsomt med bursdag, for da får jeg MASSE oppmerksomhet :D Dette er den eneste dagen i året jeg faktisk LIKER å være midtpunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. august 2004 #12 Del Skrevet 24. august 2004 Oppmerksomhet og pakker , du må jo ikke glemme pakkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 24. august 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 24. august 2004 Oi... Pakkene glemte jeg helt av!! :D :D Nå gleder jeg meg ekstra masse til i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. august 2004 #14 Del Skrevet 24. august 2004 Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. august 2004 #15 Del Skrevet 24. august 2004 Gratulerer med dagen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. august 2004 #16 Del Skrevet 24. august 2004 :dagensrose: GRATULERER MED DAGEN Klems Charmina termin om 79 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. august 2004 #17 Del Skrevet 24. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. august 2004 #18 Del Skrevet 24. august 2004 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 25. august 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 25. august 2004 Tusen Tusen Tusen takk alle sammen!! Hadde en kjempe fin dag i går. Kaffe og kaker og familie og UFATTELIG god sex gjorde dagen min komplett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå