Løvinnen Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Skal i banken om noen dager å ordne med lån til bolig, men uerfaren som jeg er har jeg ikke anelse om hvor mye jeg bør ta opp. Har fått 760000 gjennom husbanken, leiligheten på 84 kvm koster 1,1 mill, og vi må tapetsere, legge gulv etc selv (gulvet på stue/kjøkken er inkl). Det følger også med et kjøkken, men vi har endret på det og må ut med et tillegg på ca 40000,-. Baderomsinredning er også inkl. Har også gjort en del andre små endringer som vil komme på ca 10000,- til sammen. Noen som har erfaringer å dele??
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 Eh... Ikke så veldig spesifikk på hva du ønsker erfaringer om? Du kjøper et nybygg? Vel, det entrepenørene tjener penger på er jo nettopp slike omgjøringer/etterbestillinger av kjøkken/bad/ekstrautstyr. Hvorfor tror du de er så flinke til å selge nettopp dette? Du er griseheldig som bor i et område med så lave boligpriser. Husk likvel på å ikke låne over pipa og ta høyde for at renten kan gå opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå