AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg er i en situasjon der jeg liker en jente, som jeg ikke helt vet hvor jeg har. Jeg har fått så mange ulike signaler at jeg ikke helt hva jeg skal tenke. Jeg tror ikke hun er interessert, men kan ikke si det helt hundre prosent sikkert. Jeg blir glad av å se henne og høre stemmen hennes. Jeg tenker over dette hele tiden. Det så vanskelig å slutte å tenke på dette og jeg føler meg så dårlig av dette. For under et halvt år siden tenkte jeg "når skal jeg falle for en jente neste gang?". Fordi jeg gikk rundt ikke følte noe særlig for noen, men nå vil jeg bare at alle disse følelsene skal slippe taket. Jeg ønsker ikke å føle som jeg gjør lengre. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var en robot. Jeg har vurdert å fosøke å prøve meg på henne, for å se hva hun synes. Bare for å få bekrefte at hun ikke er interessert, for da kan jeg kanskje komme fortere over henne. Føler meg skrudd sammen som en jente på insiden (har for mange følelser og liker å snakke om dem), men har utseendet som en gutt... Noen som har forslag til hvordan jeg skal komme fortest mulig over denne jenta? Fordi jeg tenker alt for mye over henne om dagen. Beklager at jeg syter... Anonymous poster hash: f75ae...3ea
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Hvis du virkelig ikke liker å være forelsket i henne, så er vel ett forslag å kun fokusere på det negative ved henne.... Anonymous poster hash: e91e9...b90
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Når man blir betatt av en person er det lett å tro at denne er svaret på alle drømmer, at man ville vært lykkelig bare man hadde hatt denne personen. Men sannheten er at man kan bli lykkelig sammen med en annen også, og selv som singel. For å få tankene på andre ting må du bare styre tankene dit. Om du klarer det en halv time, så er det en seier. Øv deg, så du klarer å være opptatt av annet i lenger og lenger tid om gangen. Jeg har vært slik som deg flere ganger - besatt av noen jeg tror ikke er interessert. Heldigvis er jeg ikke det nå. Jeg ser at det finnes mange potensielle der ute. Skal prøve å komme i kontakt med en av dem. Anonymous poster hash: 8fc32...15e 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Hvis du virkelig ikke liker å være forelsket i henne, så er vel ett forslag å kun fokusere på det negative ved henne.... Anonymous poster hash: e91e9...b90 Nei, dette hjelper ikke. Er man forelsket så liker man selv det negative ved personen. Det uperfekte blir perfekt. Man heller fokusere på noe helt annet, en hobby, film, idrett osv. Anonymous poster hash: 8fc32...15e 3
Gjest Bruce Wayne Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Jeg er i en situasjon der jeg liker en jente, som jeg ikke helt vet hvor jeg har. Jeg har fått så mange ulike signaler at jeg ikke helt hva jeg skal tenke. Jeg tror ikke hun er interessert, men kan ikke si det helt hundre prosent sikkert. Jeg blir glad av å se henne og høre stemmen hennes. Jeg tenker over dette hele tiden. Det så vanskelig å slutte å tenke på dette og jeg føler meg så dårlig av dette. For under et halvt år siden tenkte jeg "når skal jeg falle for en jente neste gang?". Fordi jeg gikk rundt ikke følte noe særlig for noen, men nå vil jeg bare at alle disse følelsene skal slippe taket. Jeg ønsker ikke å føle som jeg gjør lengre. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var en robot. Jeg har vurdert å fosøke å prøve meg på henne, for å se hva hun synes. Bare for å få bekrefte at hun ikke er interessert, for da kan jeg kanskje komme fortere over henne. Føler meg skrudd sammen som en jente på insiden (har for mange følelser og liker å snakke om dem), men har utseendet som en gutt... Noen som har forslag til hvordan jeg skal komme fortest mulig over denne jenta? Fordi jeg tenker alt for mye over henne om dagen. Beklager at jeg syter... Anonymous poster hash: f75ae...3ea - Fokuser på andre, snakk med andre jenter. Du kan også date andre som Sandie sier! - Slett henne fra telefonlista di - IKKE søk henne opp på sosiale medier. IKKE se på bilder av henne Men det aller viktigste: Ikke under noen omstendigheter fortell henne hva du føler og ikke prøv deg på henne! 1
Noope Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Synes du skal prøve deg, jeg! Da viser du iallefall at du har guts og selvtillit. Kanskje hun vil at du skal... 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Hvis du er i en situasjon hvor du absolutt ikke kan være med henne er det beste å bare være venner med henne og ville henne alt godt og se på at hun får seg kjæreste selv om det vil gjøre vondt for deg. Vær hennes spesielle venn som hun kan komme til hvis hun trenger noen å prate med eller hjelp til noe, aldri stikk kjepper i hjulene for henne på livets landevei, og aldri vær frekk eller nedlatende. Hun vil være deg evig takknemlig og du vil alltid være spesiell i hennes hjerte. Anonymous poster hash: 61d5e...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå