Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er det billigst å bestille bøker på nett? hvem har ofte tilbud og bra dealer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du benytter deg av www.bokkilden.no vil du kunne få medlemsrabatt, de trekker fra en sum for hver bok du bestiller.

Skrevet

http://www.amazon.co.uk

Jeg bestiller stort sett bare derfra (leser omtrent bare bøker på engelsk), billig, rask levering. Og så har de mye annet rart enn bøker også, veldig praktisk. Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Eg har brukt Amazon (UK) eg òg, men om du er interessert i å finna dei beste tilboda, sjå på http://www.bookbrain.co.uk/

(Den har eg ikkje prøvd sjølv.)

Skrevet
Haugen Bok er det beste jeg har brukt. Bortsett fra i helt spesielle tilfeller, har jeg fått boken i postkassen dagen etter den ble bestilt. De har også studentrabatt på endel skolebøker.
Skrevet

Jeg har bestilt fra både haugen bok, bokkilden og mao og er godt fornøyd med levering og service.

Hvem som er gunstig på pris kan jeg desverre ikke si noe om, er ikke så bevisst på det :oops:

Skrevet
Norli har gratis frakt nå :) Ellers så anbefaler også jeg amazon.
Skrevet

Haugen tar aldri frakt på sine forsendelser og ligger i hvert fall ikke høyere i pris enn andre!

Skrevet

Er fornøyd med www.mao.no - har ganske mye rimelig pocket osv...

Skrevet

Har tidligere brukt haugenbok (kjempefornøyd) og av og til mao. Brukte å legge inn anmeldelser for masse bøker, så fikk masse penger å handle for. De er litt tregere enn haugenbok, men så er hb kjempekjappe da, nå bor jeg i Ålesund så det er ikke så langt fra Volda, men har alltid fått bøkene neste (arbeids)dag.

Skrevet
Haugen tar aldri frakt på sine forsendelser og ligger i hvert fall ikke høyere i pris enn andre!

Men utvalget er ikke så bra som hos Norli. Aller best er selvsagt amazon, men Norli klarte til og med å skaffe meg Harry Potter på tysk :)

Skrevet

Jeg slår også et slag for Amazon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...