AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Hvis en mann jeg holder på med kun tar kontakt én gang i uka, kan han da være interessert? Dette er en svært opptatt mann, men skulle ønske han sendte noen meldinger innimellom i det minste… Jeg tar mer kontakt med han enn han tar med meg. Har holdt på i snart 4 måneder... Burde jeg bare drite i han? Anonymous poster hash: 2b471...cae
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Jeg møtte en sånn mann via nettdating for mange år siden. Jeg mistenker at han tok kontakt en gang i uka fordi han hadde kontakt med andre de andre dagene. At mandag var Margit-dag, tirsdag var Trine-dag, onsdag var Olaug-dag osv... Anonymous poster hash: e5ace...e3f 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Hvis meldingene tikker inn på kveldstid i helgene så er det mest sannsynlig at han er interessert i sex ihvertfall... Anonymous poster hash: 09d77...91c 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Jeg møtte en sånn mann via nettdating for mange år siden. Jeg mistenker at han tok kontakt en gang i uka fordi han hadde kontakt med andre de andre dagene. At mandag var Margit-dag, tirsdag var Trine-dag, onsdag var Olaug-dag osv... Anonymous poster hash: e5ace...e3f Å, jesus! Æsj! Håper ikke det! Men tror ikke det, fordi han er super busy, er med i en organisasjon som tar mye tid! Men absolutt mulig at han holder noe varmt med hvertfall ei annen… Vanskelig å vite… Men KAN man være interessert selv om man tar kontakt så sjeldent? La oss si at han ikke holder på med noen andre, vil det da være mulig at han rett og slett bare er så busy at han kun tar kontakt én gang i uka, men fremdeles liker meg? Anonymous poster hash: 2b471...cae
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Hvis meldingene tikker inn på kveldstid i helgene så er det mest sannsynlig at han er interessert i sex ihvertfall... Anonymous poster hash: 09d77...91c Forrige gang vi var sammen tok vi en padletur på dagtid… Men var riktignok mitt forslag… Han var positiv til det da….(tror jeg). Anonymous poster hash: 2b471...cae
Nettinettet Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Jeg møtte en sånn mann via nettdating for mange år siden. Jeg mistenker at han tok kontakt en gang i uka fordi han hadde kontakt med andre de andre dagene. At mandag var Margit-dag, tirsdag var Trine-dag, onsdag var Olaug-dag osv... Anonymous poster hash: e5ace...e3f Hvofor i alle dager tenker du sånn? Det skader jo bare deg selv at du tenker sånn.. 2
Nettinettet Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Forrige gang vi var sammen tok vi en padletur på dagtid… Men var riktignok mitt forslag… Han var positiv til det da….(tror jeg). Anonymous poster hash: 2b471...cae Han er ikke interessert, men han gir deg en sjanse og har ikke gitt opp.. utnytter du sjansen du får? Hva tror du at du får han til å føle når dere er sammen? Det er jo det som avgjør om man vil treffe deg mer eller mindre
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #8 Skrevet 23. april 2015 Jeg kan la det gå både uker og måneder mellom jeg tar kontakt med en fyr jeg er skikkelig interessert i. Kommer vel helt an på personligheten hans det og du sier jo han har mye å gjøre så da er det deilig å være for seg selv når man først har fri fra det man pleier å gjøre. Anonymous poster hash: cd2f8...2f7 1
Kintakenta Skrevet 23. april 2015 #9 Skrevet 23. april 2015 Hvis jeg er interessert i ei jente, så finner jeg tid til å holde kontakten med henne. Men, vi er jo alle forskjellige (til og med vi menn) Skulle jeg tatt en avgjørelse basert på det du har skrevet, så ville jeg sagt at han ikke er superinteressert. 3
daemonia Skrevet 23. april 2015 #10 Skrevet 23. april 2015 (endret) Han sender mld en gang i uka bare. Men hvor ofte tar du kontakt? Han virker ikke overivrig akkurat, men hvis du alltid venter på at han skal ta initiativ er det ikke så rart. Endret 23. april 2015 av daemonia 1
Gjest Nanna87 Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 Han er ikke interessert dessverre. Gå videre en finn deg en mann som vil bruke tid på deg. Jeg har kastet bort tiden min på slike menn, og aldri mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå