Gå til innhold

Hva misliker du å bruke penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er gørr å bruke penger på dopapir. Og purregbeyr for purringer som ikke skulle vært sendt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NRK-lisensen føles det helt meningsløst å betale!!

Skrevet

Nrk lisensen er sååå surt!!! 955 kroner og 6 USLE ører!!!

Hvorfor må vi som betaler kabelavgift hver måned i tillegg betale til NRK?? :evil:

Skrevet

Dopapir,zalo,plumbo,oppvaskbørster og div. andre husartikler står på æshj lista mi.De må til men ååååhhh, så mye annet fint jeg kunne fått for den summen :-?

Skrevet

Sko som blir værende i skapet år etter år.

Gjest Madam Felle
Skrevet
NRK-lisensen føles det helt meningsløst å betale!!

:Nikke:

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er jeg som mister humøret når jeg ser NRK lisensen. Det var faktisk det første jeg tenkte på da jeg så overskriften.

Skrevet

Jeg betaler gladelig NRK-lisensen. Det er en bra kanal og vi slipper alle reklamepausene.

Jeg synes det er surt å betale for bilreperasjoner for det er alltid såååå dyrt. Også er det surt å måtte betale 50,- hver gang jeg returnerer en bok jeg har glemt å avbestille fra en bokklubb.

Skrevet

bussbillett inn til byen for å kjøpe månedskort når jeg har glemt å kjøpe i forkant. fins ikke utsalgssteder der jeg bor, og billetten koster 50 kr. jeg bruker studentkort som koster 720 kr, og de finnes ikke i 'fleksibel' variant, bare for kalendermåned.

og når jeg først har kort: jeg bor 2 holdeplasser fra fylkesgrensa. skal jeg en holdeplass over, koster det 20 kr ekstra igjen. ikke noen enorm sum, men for 100 meter oppoverbakke.... arg.

hm. i det hele tatt har jeg en del uoppgjort med diverse busselskaper.

Skrevet

Det ville vært surt å betale nrk-lisensen om vi hadde betalt den... :oops: Men akkurat nå synes jeg det er verst å betale 750 for et nytt pass! Det er MYE for en sånn liten ting!!! :o Kan ikke tro at å utstede et pass kan koste staten halvparten av summen en gang.

Skrevet

Fikk akkurat en regning på 10.000,- for reparasjon av bilen. :evil: Tenk så mye gøy jeg kunne hatt for de pengene. *drømme*

Tannlegeregninger, bankgebyrer og NRK lisens er heller ikke gøy å bruke pengene på. Alle sportssendingene på NRK er jo "sponset av " ulike firmaer, er ikke det reklame så vet ikke jeg....

Skrevet

Reparasjoner generelt, om det er bil eller vaskemaskin- like irriterende.

Er heller ikke alltid fornøyd med regning fra diverse håndverkere.

Kasseroller, ildfaste former og sånt er kjedelig.

Samme er nødvendige, men stygge klær. Kategori regntøy, ullundertøy osv.

Skrevet

Etter at vi fikk lisensmannen på besøk her om dagen, vil lisensen være en utgift jeg betaler med harme :evil:

Jeg ser ikke på nrk!!!!

Skrevet

Strømregningen. Glemmer den alltid inntil det er på tide å punge ut hver tredje måned...

Skrevet

:tunge1: NRK lisensen

:tunge1: Bind

:tunge1: Tannlegen

:tunge1: Vaskemiddler

:tunge1: Toll

Klems Charmina

:babyjente: prinsessen kommer om 79 dager :babyjente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...