AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Ved tre anledninger har jeg blitt utsatt for blind vold. Det har gått OK etter forholdene de to første gangene (angriperne var fullere enn meg). Den tredje gangen var det en ungdomsgjeng. Jeg klarte så vidt å komme meg bort fra situasjonen før det utartet seg takket være kjæresten min som fikk de til å roe seg ned. Jeg er flink til å forsvare meg, men slåsskamper handler også mye om flaks så man vet jo aldri hvordan det går, spesielt med alkohol inne i bildet. Jeg kjenner at jeg ikke lenger har lyst til å gå ut på kvelden for annet enn å trene. Kjæresten begynner å bli lei av oppførselen min. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kan jo ikke begynne å gå rundt med ulovlige våpen heller. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Setter pris på svar Anonymous poster hash: 585bf...7b8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 #tør Anonymous poster hash: 585bf...7b8 1
OleTho Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Ved tre anledninger har jeg blitt utsatt for blind vold. Det har gått OK etter forholdene de to første gangene (angriperne var fullere enn meg). Den tredje gangen var det en ungdomsgjeng. Jeg klarte så vidt å komme meg bort fra situasjonen før det utartet seg takket være kjæresten min som fikk de til å roe seg ned. Jeg er flink til å forsvare meg, men slåsskamper handler også mye om flaks så man vet jo aldri hvordan det går, spesielt med alkohol inne i bildet. Jeg kjenner at jeg ikke lenger har lyst til å gå ut på kvelden for annet enn å trene. Kjæresten begynner å bli lei av oppførselen min. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kan jo ikke begynne å gå rundt med ulovlige våpen heller. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Setter pris på svar Anonymous poster hash: 585bf...7b8 Høres ut som du har vært maskimalt uheldig med dine byturer. Det beste er vel at du prøver deg på flere byturer, kan ikke ha så dårlig flaks at dette skal bli en vanlig greie som skjer med deg. Skjønner at det ikke gir noe mersmak å gå ut nå, men du burde gjøre det, hvis ikke har de på en måte "vunnet"
Nymphe Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Frykt er et nødvendig onde, men kan vendes til et nyttig middel om du legger til rette for det. Får jeg foreslå meditasjon som et middel for å komme mer i kontakt med din kjerne? Urter og krystaller kan også være verdifulle medhjelpere - ta gjerne kontakt om du vil vite mer, eller les deg opp om emnet selv.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Jeg skjønner hva du mener, stesønnen min hjalp en ung mann i rullestol som ble angrepet på byen av en gjeng. Det ente selvfølgelig med innleggelse, en annen gang skulle han også hjelpe en som ble utsatt for blind vold, det ente med hjernerystelse. Han flytta fra Oslo og til en av de andre større byene i Norge, og det virker som det er mindre vold der. Men det er da tragisk når man ikke bør hjelpe folk som trenger hjelp. Anonymous poster hash: fda3e...51c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Det kan kanskje hjelpe å dra ut en større gjeng, slik at du aldri er alene, dra på rolige utestetder, ikke være sistemann hjem, ikke drikke seg dritings, ta txi hjem til døra i stedet for å gå Men om du ikke vil, så drar du jo ikke.. Kjæresten din kan vel dra uten deg om han vil? Anonymous poster hash: 802ad...16e 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Er du mann eller dame? Jeg får problemer hvis jeg drikker for mye, siden jeg har PTSD. Da skal det ikke mye til før jeg får et angstanfall eller flashbacks. Har opplevd at en tyrkisk guttegjeng sa de skulle voldta meg, og det var helt forferdelig. Så jeg vil anbefale deg å roe ned på alkoholen, gå flere sammen og kanskje gå på litt roligere barer. Anonymous poster hash: fa46b...f7a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Er faktisk en mann :-P Anonymous poster hash: 585bf...7b8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Lær deg å ikke oppfør deg som en kukk. Om du ikke gjør det, men allikevel havner oppi bråk gang på gang så er det noen av dine venner som oppfører seg som en kukk og da er det disse folka du må unngå ikke byen. Skal mye til å bli utsatt for 100% blind vold på et utested. Vil faktisk si det ca aldri skjer, kanskje 1 av 200 ganger. Noe er som regel provokasjonen. Er også lurt å ikke bare gå på 18 års steder der festdeltakerne ikke er vant med hvor mye de tåler og ikke tåler av alkohol og syns det er "gøy" / tøft å lage bråk. Anonymous poster hash: b2ea3...10a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #10 Skrevet 23. april 2015 Lær deg å ikke oppfør deg som en kukk. Om du ikke gjør det, men allikevel havner oppi bråk gang på gang så er det noen av dine venner som oppfører seg som en kukk og da er det disse folka du må unngå ikke byen. Skal mye til å bli utsatt for 100% blind vold på et utested. Vil faktisk si det ca aldri skjer, kanskje 1 av 200 ganger. Noe er som regel provokasjonen. Er også lurt å ikke bare gå på 18 års steder der festdeltakerne ikke er vant med hvor mye de tåler og ikke tåler av alkohol og syns det er "gøy" / tøft å lage bråk. Anonymous poster hash: b2ea3...10a Om det er innvandrergjenger som angriper tar de jo nettopp helt uskyldige. Tipper TS ser ut som et lett bytte bare. Anonymous poster hash: 16177...b61 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå