Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt satt ut her når jeg så på bloggen til Rannveig når hun var 12+0 uker på vei. DEN magen! Virkelig umulig å ikke se at hun er gravid. Jeg har ikke antydning til mage en gang og er like langt? Jeg skjønner det er forskjell på førstegangsgravid og flergangs, men går det virkelig ann å få en så stor baby kul når fosteret er på størrelse med en bamsemums liksom? Er alt det der livmoren?? Her er innlegget (som forøvrig er gammelt) http://rannveigheitmann.blogg.no/1360786316_12_fullgtte_uker__mag.html

Anonymous poster hash: 765e3...126

Skrevet

De fleste er ganske oppblåst og har mye luft i magen så tidlig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men det der så ikke ut som luft. Jeg har ekstrem luft i magen om kvelden men ser ikke gravid ut på den måten. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Livmoren er jo knapt over skambenet på den tiden, så hun er sikkert megaoppblåst - de fleste kan jo få sånn mage på en dårlig dag om de har masse luft og bare slipper ut magen. :P

Jeg er over halvveis, og like flat som fotballfrue var på den tiden. Glad for det så lenge det varer. Baby vokser helt normalt, så er bare glad jeg slipper å kjøpe nye klær liksom.

Anonymous poster hash: 18752...82f
Skrevet

Min livmor er halvveis opp til navlen allerede og kan kjenne den godt, så er nok ganske individuelt. Har og fått bekreftet på UL at fosteret ligger såpass langt opp, den lå faktisk helt oppe ved navlen omtrent da jeg lå der med kjempefull blære. Men "babykulen" er jo bare helt nederst på magen, og det som stikker mest ut er nok luft og moste tarmer :P

Gjest Runforit
Skrevet

På kveldene hadde jeg ganske stor mage på den tiden, men det var vomfyll og luft. På morgenene så var magen helt flat. Ser på uke for uke bildene at selv om jeg følte meg stor så,var jeg tynn som en flis :P Men som sagt; på kveldene var magen veldig stor.

Skrevet

Ja, det er mulig. Jeg fikk raskt mage med nr to og da var det livmor som var kommet ganske høyt i uke 12 (jordmor kjente på den og trodde først det var tvillinger ;) ) Men det har nok noe med at det ikke er så lenge siden forrige graviditet.

Skrevet

Syns den dama er rett og slett respektløs ovenfor andre med hvordan hun krenker fagkyndige også... Ser jo at den tråden hennes er to år gammel, men jeg skal si det sånn at den dama er den dummeste blondina jeg vet om og hører hjemme i blondine vitse boka..!

AnonymBruker
Skrevet

Syns den dama er rett og slett respektløs ovenfor andre med hvordan hun krenker fagkyndige også... Ser jo at den tråden hennes er to år gammel, men jeg skal si det sånn at den dama er den dummeste blondina jeg vet om og hører hjemme i blondine vitse boka..!

Hvordan krenker hun fagkyndige?

Anonymous poster hash: 316d3...059

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt satt ut her når jeg så på bloggen til Rannveig når hun var 12+0 uker på vei. DEN magen! Virkelig umulig å ikke se at hun er gravid. Jeg har ikke antydning til mage en gang og er like langt? Jeg skjønner det er forskjell på førstegangsgravid og flergangs, men går det virkelig ann å få en så stor baby kul når fosteret er på størrelse med en bamsemums liksom? Er alt det der livmoren?? Her er innlegget (som forøvrig er gammelt) http://rannveigheitmann.blogg.no/1360786316_12_fullgtte_uker__mag.html

Når jeg var 11 uker på vei så var jeg så stor at folk reiste seg for meg på t-baneN...litt flaut, turde ikke si at årsaken til magen var en giga fis :-(

Anonymous poster hash: 3d9f9...147

AnonymBruker
Skrevet

På kveldene hadde jeg ganske stor mage på den tiden, men det var vomfyll og luft. På morgenene så var magen helt flat. Ser på uke for uke bildene at selv om jeg følte meg stor så,var jeg tynn som en flis :P Men som sagt; på kveldene var magen veldig stor.

Samme her, enorm forskjell på magen på morgenen og kvelden! :)

Anonymous poster hash: 86f8a...8e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...