Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Glauguxen
Skrevet

Hvem er verdens morsomste mann/kvinne/humorist?

Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

John Cleese

Kombinasjonen av mimikk og kroppsspråk er helt unik. Dog var han aller best som en del av det Pythonske univers!

Ellers hadde jeg stor sans for den siste informasjonsministeren i Saddams Irak, noen som husker ham?

:ler:

Skrevet
John Cleese

Kombinasjonen av mimikk og kroppsspråk er helt unik. Dog var han aller best som en del av det Pythonske univers!

Helt 120 % maks enig. Mannen er genial. Likte ham best i "Faulty Towers. Ellers synes jeg generellt engelskmennene er mer morsomme enn amerikanerne.

Skrevet

Helt 120 % maks enig. Mannen er genial. Likte ham best i "Faulty Towers. Ellers synes jeg generellt engelskmennene er mer morsomme enn amerikanerne.

Er enig med dere begge to... Ellers syns jeg noen amerikanske serier er morsomme. Et par eksempler er Kongen av Queens og Friends (Phoebe er helt max morsom)...

Gjest Anonymous
Skrevet

Er 120 % maks, Monstermagnet?

For en venstremann trodde jeg at aktuelt maks lå rett i overkant av 3 %..?

Gjest TomKrus
Skrevet

Matt Groening, skaperen av Simpsons.

Riktignok er det mange som står bak en slik serie, men det finnes for meg ingen bedre serie, og han fortjener æren. Uavhengig av sjanger! (nesten)

Skrevet

John Cleese er morsom, helt enig.

Av stand-up komikere har jeg en svakhet for Lasse Lindroth. (hadde er vel riktigere) Og Harald Eia.

Skrevet

Jeg har sans for komiker Chris Rock, Black Adder (Rowan Atkinson) og French & Saunders.

Skrevet

Ellers var Peter Sellers utrolig morsom i Pink Panther. Rowan Atkinson var bra i Black Adder, men det var like mye hans skuespillerkolleger som gjorde serien så bra. Som Mr Bean ble det for teit etterhvert..

Så et intervju med Robin Williams på BBC Prime igår. Han har et utrolig talent. Liker ham ikke så godt på film, men på scenen er han unik. Jeg har aldri sett maken til galning. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Menneskene bak Not the nine o'clock news og Spitting image kommer også høyt på listen.

Av kopister må jeg innrømme at jeg har veldig sans for The Sketch Show:

I hear what you're saying, and it sounds like ooo-hooo

Skrevet
Matt Groening, skaperen av Simpsons.

Riktignok er det mange som står bak en slik serie, men det finnes for meg ingen bedre serie, og han fortjener æren. Uavhengig av sjanger! (nesten)

Var det ikke han som lagde serien Futurama også? Foretrekker Simpsons.

Noen som vet navnet på de gutta som lagde Beavis and Butthead?

Gjest TomKrus
Skrevet

Var det ikke han som lagde serien Futurama også? Foretrekker Simpsons.

Noen som vet navnet på de gutta som lagde Beavis and Butthead?

Jepp, samme som står bak Futurama.

Mike Judge står bak B&B.

Skrevet

John Cleese er morsom ja, liker ham jeg også. Liker Goodness Gracious Me også, ikke bare én komiker det da.

Gjest Anonymous
Skrevet

favoritt? Vanskelig å si. det er mange gode,for meg er dagshumør avgjørende når jeg ser de. En kan være rågod en dag, men neste dag er en annen bedre.

Det er mange gode som jeg gjerne ser/hører på.

Gjest Valhalla
Skrevet

I Norge har jeg sans for Johan Golden. Hans neger ringer på og stikker ikke av var konge.

Skrevet

Valgerd Svarstad Haugland - hun er hysterisk

Skrevet

Will Smith - ikke skuespilleren, men den engelske stand-up komikeren.

Skrevet

Min favoritt er Jonas Gardell. Hans allsidighet og humor med en undertone som også har et visst alvor til tider.

Ellers må jeg si at jeg flirer godt av Jerry Seinfeldts mange temaer.

Gjest glaciera ulogget
Skrevet

Svenske Robert Gustavsson er dødsmorsom! Også Tomas von Brömssen.

Ali G er kjempebra.

Ellers syntes jeg "Lun aften med Golden og Antonsen" var veldig bra (forklaringen på Afghanistan-problemet var ubetalelig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...