Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å bli gravid i snart 2 år nå..hadde en MA for ca 11 uker siden og fikk første menstruasjon etter 6 uker. Nå er mensen en uke forsinka, og jeg har testa positivt. Meeen..er det sjans for at hormonene etter MA'en fremdeles henger igjen og gir utslag? Får skrekktanker om at jeg ikke er gravid, og tør ikke glede meg helt enda...

Anonymous poster hash: 4a1d1...a9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med forsinka mens og positiv test så er det nok stor sjanse for at du er gravid igjen ja.

Hvis du fortsatt hadde hatt hcg i igjen i kroppen etter ma'en så måtte det vært pga rester og det hadde du nok merket.

Jeg hadde MA oppdaget i uke 11 i høst og jeg fikk negativ graviditetstest etter ca 3 uker.

Anonymous poster hash: 16929...5d0
AnonymBruker
Skrevet

hva er MA

Anonymous poster hash: 00e45...b65
AnonymBruker
Skrevet

hva er MA

Anonymous poster hash: 00e45...b65

Står for Missed abortion. Fosteret dør, men blør ikke ut av seg selv.

Anonymous poster hash: 16929...5d0

AnonymBruker
Skrevet

Med forsinka mens og positiv test så er det nok stor sjanse for at du er gravid igjen ja. Hvis du fortsatt hadde hatt hcg i igjen i kroppen etter ma'en så måtte det vært pga rester og det hadde du nok merket. Jeg hadde MA oppdaget i uke 11 i høst og jeg fikk negativ graviditetstest etter ca 3 uker. Anonymous poster hash: 16929...5d0

Takk for svar! :) Min MA ble oppdaget i uke 10, dødt siden uke 6.. men hvis du fikk negativ test etter 3 uker, da kanskje det faktisk ER ny fullklaff da?! :)

Skrevet

Gratulerer:-) Hcg fra forrige svangerskap skal være ute nå, du har jo hatt 2 sykluser. Jeg hadde også første mens 6 uker etter MA og da var graviditetstesten blitt negativ igjen.

Skrevet

Takk for svar! :) Min MA ble oppdaget i uke 10, dødt siden uke 6.. men hvis du fikk negativ test etter 3 uker, da kanskje det faktisk ER ny fullklaff da?! :)

Tipper du er gravid igjen - men få time hos fastlegen, så kan de sjekke om hcg stiger. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tipper du er gravid igjen - men få time hos fastlegen, så kan de sjekke om hcg stiger. :)

Ja, tenkte å be legen om tidlig ul i uke 9-10.. det var min andre MA, så jeg vil gjerne sjekke om alt går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...