AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg har vanligvis ikke mye urenheter, men litt for mye fyll og usunnheter i det siste har gjort huden min helt ekkel. Jeg skal på et stort arrangement på mandag og jeg trenger å se iallefall litt bedre ut til det. Alt av tips mottas med stor takk! Fra mat, til produkter. Jeg har begynt å drikke kjempemye vann. Anonymous poster hash: 1e64f...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Del Skrevet 22. april 2015 Disse tipsene mener jeg fungerer på meg, men det er nok ganske individuelt -Drikke masse vann -Spise så "rent" som mulig, altså masse frukt og grønt(likevel viktig å huske på sunne fessyrer, proteiner og karbohydrater) -Sitrusfrukt gjør at jeg synes huden min ser bedre ut -Bruke toner morgen og kveld etter sminkefjerner -Bruk så lite sminke som mulig og fjern sminke når du kommer hjem Ville ikke begynt med noen hudkremer for de tar gjerne et par uker før man ser virkningen. Anonymous poster hash: d6759...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #3 Del Skrevet 24. april 2015 Lime eller sitronsaft på huden annenhver dag eller annenhver natt påfør med q-tips eller bomullsdott, ikke sminke eller fuktighetskrem over, men bruke godt med fuktighetskrem de andre "annhver"dagene. Helst ikke sminke. Eventuelt tannkrem på de største kvisene for å få de til å tørke ut (klemme gjør vondt værre) Om du har rød hudområder men ikke kviser så hjelper det faktisk å legge på tomat eller ketchup over noen timer! Anonymous poster hash: bc720...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #4 Del Skrevet 24. april 2015 Bare litt advarsel: Jeg får kjempeutbrudd av appelsinjus. Ikke alle som får det, men jeg, veldig. Kjøp tea tree blemish gel fra the body shop, og hold huden fuktet. Prøv å gå uten sminke da du ikke må. Anonymous poster hash: bf008...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 24. april 2015 #5 Del Skrevet 24. april 2015 en god ansiktsmaske. de fra Formula 10.0.6 er gode, synes jeg. får myk, glatt og fin hud etterpå. ellers finnes det nok mange andre gode merker også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 24. april 2015 #6 Del Skrevet 24. april 2015 - Peel huden med en god peeler (Md Formulations eller Prior er de beste der ute) - Bruk en god fuktighetsmaske etterpå (Decleor har en fantastisk en!) - 10 min i solarium for litt ekstra glød. Funker også bra hvis man har små urenheter eller kviser, som tørker bort i sola. Dette pleier jeg å gjøre innimellom og elsker huden min etterpå. Men det er peelern og maska som virkelig gjør susen. Har forsøkt billigvarianter og det blir ikke i nærheten av like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underhuden Skrevet 1. mai 2015 #7 Del Skrevet 1. mai 2015 Green Peel fresh up utført i salong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå