AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Hva er/var på ønskelisten deres til bryllupet? ☺️Anonymous poster hash: 18f39...781
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Pliktskyldig satt vi opp en ønskeliste på Kitch. Ønsker oss helst donasjoner til Dyrevernalliansen og Unicef.Anonymous poster hash: 1467f...75f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Pliktskyldig satt vi opp en ønskeliste på Kitch. Ønsker oss helst donasjoner til Dyrevernalliansen og Unicef.Anonymous poster hash: 1467f...75f Så bra tiltak! Det var jammen noe å tenke på Vi ønsker oss penger til veranda og ellers litt forskjellig sengetøy og slikt. Men tror jammen jeg skal finne et veldedig formål å sette på lista også TSAnonymous poster hash: 18f39...781
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Så bra tiltak! Det var jammen noe å tenke på Vi ønsker oss penger til veranda og ellers litt forskjellig sengetøy og slikt. Men tror jammen jeg skal finne et veldedig formål å sette på lista også TSAnonymous poster hash: 18f39...781 Vi har liksom alt vi trenger oss - sånn egentlig. Er ikke som i gamledager lenger, da man kanskje ikke bodde sammen før man var gift og trengte ting for å stifte bo. Boet vårt er stiftet for lengst Anonymous poster hash: 1467f...75f 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Pliktskyldig satt vi opp en ønskeliste på Kitch. Ønsker oss helst donasjoner til Dyrevernalliansen og Unicef.Anonymous poster hash: 1467f...75f Dette tror jeg er ABen som skrev om morgengave til 200 000 and Idon`t buy it! Tror det e rnoen som bare tuller. Anonymous poster hash: ae485...062
Gjest Sobril Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Dette tror jeg er ABen som skrev om morgengave til 200 000 and Idon`t buy it! Tror det e rnoen som bare tuller. Anonymous poster hash: ae485...062 Hvorfor skulle det være tull? Noen ønsker seg ikke hauger av materielle ting liksom, og det kan umulig være sant? Tar bort AB hvis det hjelper på troverdigheten. Håpløst å bli beskyldt for at dette er tull. Jeg kan ikke fatte og begripe logikken.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Hvorfor skulle det være tull? Noen ønsker seg ikke hauger av materielle ting liksom, og det kan umulig være sant? Tar bort AB hvis det hjelper på troverdigheten. Håpløst å bli beskyldt for at dette er tull. Jeg kan ikke fatte og begripe logikken. hvorfor følte du for å bruke AB? Du trenger ikke bli så sur vettu. Når noen skriver i en annen tråd at man skal bruke 200 000 på en gave virker ikke troverdig, så er det noen som vil ha bidrag til vedledighet så mistenkte jeg noen for å tulle og ville ha folk til å føle seg overfladiske. Kjempe fint at du ønsket deg det altså, men ja troverdigheten din ble styrket. Så slutt å bli så sur nå og heller se humoren i det jeg skrev, som faktisk bare var morro. Ta deg en sobril du! Anonymous poster hash: ae485...062 1
pipegakk Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Vi ønsker oss en vase (den som er sånn i vinden for tiden, den med striper, bare i gull, men jeg husker ikke hva den heter), og ellers penger. Det er det vi kommer på til nå. Jeg har bodd alene i 10 år og fått alt jeg trenger av utstyr til heimen, sist fikk jeg en støvsuger til bursdagen min, så på den fronten er vi godt sikret. Ellers ønsker vi oss penger fordi vi skal kjøpe leilighet og er ferdig med studier når vi gifter oss. Vi kommer ikke til å sette opp en ønskeliste på Kitchn eller Tilbords, fordi vi ikke ønsker oss bryllupsservise. Men kanskje gavekort på IKEA eller noen småting er ålreit hvis vi kommer over noe, for de som ikke vil gi pengegaver. Men som et par som er nye på boligmarkedet og ferdig studerte og skal ut i arbeid, så trenger vi litt drahjelp føler jeg.
melatonin Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Vi har ønskelite på kitch`n, og ønsker oss en skikkelig weber grill, tassen kaffekopper. Ellers så blir det muligens at vi øsnker oss pengebidrag til evt kajak, sofa, seng osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå