Gå til innhold

Hva er "must" i vårgarderoben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil veldig gjerne ha tips til hva man burde ha i garderoben nå som det går mot varmere tider.

Selv så satser jeg på dette:

- En lang denimbukse, blomsterskjørt, og shorts.
- En lengre strikkegenser i lyserosa. Veldig deilig stoff. :) Pluss to tynnere overdeler med lang arm. Den ene i lyseblå og den andre med hvitt blondestoff.
- Cardigan i hvitt, og en rekke singleter, også de i pastell til når det blir enda varmere. Er veldig glad i pastell nå på våren og sommeren.

Men så er det tilbehøret. Jeg skal kjøpe sko. Har fra før sorte ballerinasko og sorte sko som kan minne om loafers. Har og svarte ankelboots som jeg er blitt veldig glad i. Er ikke høyere enn 160 så gjør seg med litt hjelp. :P

Men hva mer burde man ha av sko? Jeg er nokså klassisk i stilen så er ikke så glad i så veldig jålete sko. Sneakers burde jeg sikkert ha. Kunne godt tenke meg hvite, men veldig upraktisk farge...

Av skjerf har jeg drøssvis, og veldig mange med mønster/neon. Kan jo være stilig kanskje med litt neon til pastell? Noen som har noen råd til meg? :)

Anonymous poster hash: aa521...43d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Topper som er alt for korte og denimshorts som er alt for trange? :vetikke:

Skrevet

Ingenting. De har bare stygge klær overalt. Finner ingenting!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. De har bare stygge klær overalt. Finner ingenting!

Enig. Det er laaaaaaangt mellom hvert plagg som er verdt å kjøpe. :(

Anonymous poster hash: 08438...d26

• Liker 3
Gjest Nanne70
Skrevet

Enig. Det er laaaaaaangt mellom hvert plagg som er verdt å kjøpe. :(

Anonymous poster hash: 08438...d26

Jøss, jeg finner mye fint, jeg! Men det kommer selvsagt an på hva man liker, hvilken stil man har og hvor man vanligvis pleier å handle :) Nå er jo jeg en kjerring på over 40, så jeg holder meg for det meste unna typiske ungdomsbutikker som Gina Tricot, BikBok, Cubus osv.

Skrevet

Jøss, jeg finner mye fint, jeg! Men det kommer selvsagt an på hva man liker, hvilken stil man har og hvor man vanligvis pleier å handle :) Nå er jo jeg en kjerring på over 40, så jeg holder meg for det meste unna typiske ungdomsbutikker som Gina Tricot, BikBok, Cubus osv.

Går ikke i "kjerringbutikker" for der vet jeg at jeg finner enda mindre... Jeg er flink til å finne partyklær men ikke hverdagsklær.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Med et håp om at det også i år kan bli sommer så er jo et par sandaler aldri til overs.

Noe med korte ermer er også deilig når det blir mulig å slenge av seg jakken.

En linbukser kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

1. Denim/dongeri, gleder meg til å pakke ut de gamle "slengbuksene"

2. Blomstrete skjørt i blått og hvitt/krem

3. Den urgamle slitte jeansjakken min (Wrangler, fra ca. 1980)

Anonymous poster hash: 51d89...4ed
AnonymBruker
Skrevet

Går ikke i "kjerringbutikker" for der vet jeg at jeg finner enda mindre... Jeg er flink til å finne partyklær men ikke hverdagsklær.

Hvilke partyklær bruker du da?

Anonymous poster hash: f8bce...7f4

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg handler i grunnen mest online, siden jeg ikke er så glad i å gå i butikker. Liker klær

fra H&M, Mango, Massimo Dutti, Second Female, Samsøe & Samsøe, Just Female m.fl. Noen av disse kan sikkert kategorisert som "kjerringbutikker" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...