AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Vil veldig gjerne ha tips til hva man burde ha i garderoben nå som det går mot varmere tider. Selv så satser jeg på dette: - En lang denimbukse, blomsterskjørt, og shorts. - En lengre strikkegenser i lyserosa. Veldig deilig stoff. Pluss to tynnere overdeler med lang arm. Den ene i lyseblå og den andre med hvitt blondestoff. - Cardigan i hvitt, og en rekke singleter, også de i pastell til når det blir enda varmere. Er veldig glad i pastell nå på våren og sommeren. Men så er det tilbehøret. Jeg skal kjøpe sko. Har fra før sorte ballerinasko og sorte sko som kan minne om loafers. Har og svarte ankelboots som jeg er blitt veldig glad i. Er ikke høyere enn 160 så gjør seg med litt hjelp. Men hva mer burde man ha av sko? Jeg er nokså klassisk i stilen så er ikke så glad i så veldig jålete sko. Sneakers burde jeg sikkert ha. Kunne godt tenke meg hvite, men veldig upraktisk farge... Av skjerf har jeg drøssvis, og veldig mange med mønster/neon. Kan jo være stilig kanskje med litt neon til pastell? Noen som har noen råd til meg? Anonymous poster hash: aa521...43d
Gjest O___o Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Topper som er alt for korte og denimshorts som er alt for trange?
Gjest Nanne70 Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Hva med sko i lysere farger? Synes det kan blir veldig stor kontrast med sorte sko til ellers lyse klær. Hvite sneakers er jo en trend, og hva med et par åpne ballerinasko i pastell? Flate sandaler med brede remmer er også "nytt" i år, gjerne i metallic eller lyse farger. Hvis du vil litt opp i høyden, er jo sandaler med kilehæl en sommerklassiker, eller hva med et par slip-ins/mules?
Djungelvrål Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Ingenting. De har bare stygge klær overalt. Finner ingenting! 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Ingenting. De har bare stygge klær overalt. Finner ingenting! Enig. Det er laaaaaaangt mellom hvert plagg som er verdt å kjøpe. Anonymous poster hash: 08438...d26 3
Gjest Nanne70 Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Enig. Det er laaaaaaangt mellom hvert plagg som er verdt å kjøpe. Anonymous poster hash: 08438...d26 Jøss, jeg finner mye fint, jeg! Men det kommer selvsagt an på hva man liker, hvilken stil man har og hvor man vanligvis pleier å handle Nå er jo jeg en kjerring på over 40, så jeg holder meg for det meste unna typiske ungdomsbutikker som Gina Tricot, BikBok, Cubus osv.
Djungelvrål Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Jøss, jeg finner mye fint, jeg! Men det kommer selvsagt an på hva man liker, hvilken stil man har og hvor man vanligvis pleier å handle Nå er jo jeg en kjerring på over 40, så jeg holder meg for det meste unna typiske ungdomsbutikker som Gina Tricot, BikBok, Cubus osv. Går ikke i "kjerringbutikker" for der vet jeg at jeg finner enda mindre... Jeg er flink til å finne partyklær men ikke hverdagsklær. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Med et håp om at det også i år kan bli sommer så er jo et par sandaler aldri til overs. Noe med korte ermer er også deilig når det blir mulig å slenge av seg jakken. En linbukser kanskje?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 1. Denim/dongeri, gleder meg til å pakke ut de gamle "slengbuksene" 2. Blomstrete skjørt i blått og hvitt/krem 3. Den urgamle slitte jeansjakken min (Wrangler, fra ca. 1980) Anonymous poster hash: 51d89...4ed
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Går ikke i "kjerringbutikker" for der vet jeg at jeg finner enda mindre... Jeg er flink til å finne partyklær men ikke hverdagsklær. Hvilke partyklær bruker du da?Anonymous poster hash: f8bce...7f4
Gjest Nanne70 Skrevet 23. april 2015 #11 Skrevet 23. april 2015 Går ikke i "kjerringbutikker" for der vet jeg at jeg finner enda mindre... Jeg er flink til å finne partyklær men ikke hverdagsklær. Jeg handler i grunnen mest online, siden jeg ikke er så glad i å gå i butikker. Liker klær fra H&M, Mango, Massimo Dutti, Second Female, Samsøe & Samsøe, Just Female m.fl. Noen av disse kan sikkert kategorisert som "kjerringbutikker"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå