Gå til innhold

Til menn, hvor viktig er kropp og utseende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva er viktigst? Er det viktigere at hun har et pent ansikt? Eller en fin kropp?

Selv så er jeg veldig middels utseendemessig. Jeg er ikke stygg, men heller ikke veldig pen. De siste årene har min vekt variert mellom 60-80 kg. Jeg har store pupper og stor sprett rumpe og smal midje. Og jeg ser jo at da jeg veier 60 og noen kilo, så får jeg mye oppmerksomhet fra menn, og føler jeg kan få de fleste.

Men da jeg veier 80 kg, så sliter jeg, får jo litt oppmerksomhet og noen menn da og, men jeg kan ikke velge og vrake.

Så mitt inntrykk er at kropp har mye og si, og jeg har tydeligvis et utseende, hvor jeg med en fin kropp, er pen nok, men er jeg overvektig, så er jeg ikke pen nok.

Anonymous poster hash: 0b4c3...18b
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et pent ansikt er viktigst for meg, men jeg kunne ikke blitt sammen med noen sykelig overvektige. Er det snakk om noen få kilo ekstra gjør det absolutt ingenting.

Anonymous poster hash: e7aa3...905
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg jente selv, men jeg vil tro at det viktigste er at du har et ansikt og en kropp som personen liker, og det varierer jo veldig fra person til person. Når det er sagt så skal det mye til for at en mann blir tiltrukket av en dame som har pent ansikt og det han ser på som en lite tiltrekkende kropp og omvendt. Et pent ansikt kan nok veie opp for en ok kropp, men ikke en "stygg" kropp. (sjarm og personlighet har jo også mye å si)

forskjellen mellom 60 og 80 kg er ganske stor, men det kommer veldig an på hvor du lagrer fettet. kan det hende du får denne oppmerksomheten når du veier mindre fordi du har mer selvtillit? og kler du deg etter den nye kroppen du har når du veier mer/mindre?

men selvfølgelig hvis du har, ut i fra samfunnets standarder en "penere" kropp når du veier 60 kg er det ikke rart at du får mer oppmerksomhet da. Men det er vel bedre å bli sammen med en som liker deg når du veier litt mer uansett, da slipper du å "jobbe" med å holde vekten for å holde mannen interessert.

Anonymous poster hash: a2e54...6ec
AnonymBruker
Skrevet

Dette går det ikke ann å svare på. Noen menn synes utseendet (kropp, ansikt) er ekstremt viktig, mens andre menn ikke bryr seg så fryktelig mye så lenge de får stå pikk av deg.

Anonymous poster hash: 53138...d25
  • Liker 1
Skrevet

Man sier at menn bare tenner på utseende.

Jeg tror egentlig det er en litt feil og overfladisk oppfatning. Sjønnhetsidealet endrer seg, men hovedtrekkene, sjøl om det for tiden er ganske tynt og magert, har ikke endret seg mye.

Kvinner som har noen kilo ekstra men som ser friske ut, slår slanke litt mer visne i støvlene utseendemessig. Så... Hvis du er av typen solid dame, men at du ikke bærer preg av dvaskhet og av at helsa di er darlig, så kommer du deg langt opp. Så jeg tror vi menn egentlig bruker utseende som et clue på det vi vil ha: friske og sunne kvinner som tar vare på seg sjøl og de rundt seg. (JF. når kvinner ser på menn, de bruker oppførsel og kroppsspråk til å slutte veldig mye om personligheten til mannen)

At du ikke kan "velge og vrake" er en annen sak, men det tror jeg ingen kan. Jeg vil si at de 80 kgene dine, det spørs hvor du har de og hvorfor du har de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva er viktigst? Er det viktigere at hun har et pent ansikt? Eller en fin kropp?

Selv så er jeg veldig middels utseendemessig. Jeg er ikke stygg, men heller ikke veldig pen. De siste årene har min vekt variert mellom 60-80 kg. Jeg har store pupper og stor sprett rumpe og smal midje. Og jeg ser jo at da jeg veier 60 og noen kilo, så får jeg mye oppmerksomhet fra menn, og føler jeg kan få de fleste.

Men da jeg veier 80 kg, så sliter jeg, får jo litt oppmerksomhet og noen menn da og, men jeg kan ikke velge og vrake.

Så mitt inntrykk er at kropp har mye og si, og jeg har tydeligvis et utseende, hvor jeg med en fin kropp, er pen nok, men er jeg overvektig, så er jeg ikke pen nok.

Det er da kun personligheten og personen og alt d der flotte der som betyr noe ...noe annet ville vært helt horribelt å innrømme...

Anonymous poster hash: c178f...2bb

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr alt.

Hilsen alle menn.

( :fnise: )

Anonymous poster hash: cc048...565
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på store pupper, og så lenge du har det spiller det ingen rolle hvor mange kg du veier, eller hvordan ansiktet er.

Store pupper = 10/10

Anonymous poster hash: 19c36...669

AnonymBruker
Skrevet

Ansiktet har mest å si mtp. utvikling av følelser, kroppen har mest å si mtp. tenning.

Anonymous poster hash: 4704c...c00
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er veldig opptatt av utseende, for de ønsker å kunne vise henne frem som en trofe til sine venner og gjøre dem sjalu fordi de har en så pen og vakker dame. Menn bryr seg lite om personlighet, er min erfaring.

Anonymous poster hash: 07678...362
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Menn er veldig opptatt av utseende, for de ønsker å kunne vise henne frem som en trofe til sine venner og gjøre dem sjalu fordi de har en så pen og vakker dame. Menn bryr seg lite om personlighet, er min erfaring.

Anonymous poster hash: 07678...362

Da trenger du noen flere erfaringer er min ærlige mening om det.

Det er usigelig kjedelig å bare ha en bimbo med det totale valum mellom ørene.

Som for absolutt alle mennesker er det totalen som er avgjørende for om dette mennesket er noen man ønsker å beholde i sitt liv.

Bare fysikk eller bare psyke/kjemi blir like lite fungerende som en høne med trebein, - det er totalen som betyr noe.

Beklager om jeg nå la noens forestillinger i grus, - det var meningen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg bryr meg lite om hva slags personlighet hun har. Hun må være deilig. Pleier ikke lytte til hva dama sier uansett så personlighet spiller liten til ingen rolle.

Lager hun mat, suger hun pikk og ser bra ut (merk: ikke være vid nedentil), så er jeg lykkelig.

Anonymous poster hash: 20711...9f9
Skrevet

Det er viktig på den måten at det må være noe som jeg finner tiltrekkende, som gjør at jeg får lyst til å bli kjent med personen. Utseende er døråpneren for å si det slik.

Heldigvis liker folk forskjellige ting :)

Og av ansikt og kropp, mest ansikt, men det er en helhet som man egentlig ikke kan dele opp.

Gjest mainbitch
Skrevet

Som noen over her sa er jo forskjellen på 60 og 80 kg ganske stor, så det er jo ikke snakk om bare "et par kilo ekstra"..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror egentlig det er en litt feil og overfladisk oppfatning. Sjønnhetsidealet endrer seg, men hovedtrekkene, sjøl om det for tiden er ganske tynt og magert, har ikke endret seg mye.

Kvinner som har noen kilo ekstra men som ser friske ut, slår slanke litt mer visne i støvlene utseendemessig. Så... Hvis du er av typen solid dame, men at du ikke bærer preg av dvaskhet og av at helsa di er darlig, så kommer du deg langt opp. Så jeg tror vi menn egentlig bruker utseende som et clue på det vi vil ha: friske og sunne kvinner som tar vare på seg sjøl og de rundt seg. (JF. når kvinner ser på menn, de bruker oppførsel og kroppsspråk til å slutte veldig mye om personligheten til mannen)

At du ikke kan "velge og vrake" er en annen sak, men det tror jeg ingen kan. Jeg vil si at de 80 kgene dine, det spørs hvor du har de og hvorfor du har de.

Tosk

Anonymous poster hash: c17ba...81c

AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at det også finnes slanke damer her inne som du med slike uttalelser fornærmer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at det også finnes slanke damer her inne som du med slike uttalelser fornærmer?

Janteloven.

Tykke damer hater tynne damer.

Anonymous poster hash: 657b9...c22

AnonymBruker
Skrevet

Tror ditt intrykk stemmer på en prikk. Som mann merker jeg at når jeg veier rundt 75 kilo får jeg langt mer oppmerksomhet enn om jeg veier 90 som jeg gjorde for et år siden.

Anonymous poster hash: bc8e7...7b8

Gjest Nanna87
Skrevet

Utseendet betyr veldig mye for menn. Jeg har drevet på med flere menn som har vært ærlig om dette. Helst skal dama være blond, tynn, ha store pupper og trent kropp. De liker å gjøre kompisene sine sjalu osv.. Men når de vokser til finner de ut at utseendet ikke er alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...