Gå til innhold

Måle BH-størrelse i butikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring med dette? Jeg tror jeg burde gjøre det, har ikke peiling på om jeg bruker rett str. Men vegrer meg skikkelig for å gjøre det... Jeg er ganske bred i omkretsen, men har omtrent ikke-eksisterende pupper.. Så liker ikke tanken på at andre skal måle og styre, men samtidig har jeg jo lyst! Noen son har gjort dette og vil fortelle litt om hvordan de gjør det? Eventuelt butikker som er best? :)

Anonymous poster hash: 85d90...bd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går til en undertøysbutikk, så er de både flinke og drevne på det med mål.

Undertøyet koster gjerne litt mer der enn på f.eks H&M, men kvaliteten er noe annet og du får en BH som er riktig for deg.

Å bruke BH som er riktig gjør mye for kroppen, som jeg som veier mer enn jeg burde, og har store pupper, der gjør en riktig Bh mye for fasongen.

Anonymous poster hash: 3f646...29e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt målt hos Change. Jeg ble målt utenpå genseren og det var veldig fort gjort. De ansatte i undertøysforetninger har som regel veldig god peil og jeg fikk ut i fra målet som ble gjort prøve bh'r som passet for en gangs skyld. Jeg har fått bedre holdning og bh'r som sitter riktig. Anbefales. :)

Anonymous poster hash: 3e548...5b7
Skrevet (endret)

Jeg var også nervøs. Men det er ingenting å bekymre deg for, ihvertfall ikke hvis du møter en så hyggelig dame som jeg. Bare tenk på at de måler mange kvinner daglig, og de kan jo ikke huske alle sammen :)

Når hun målte meg var det gjort på 5 sekunder, og hun snakket som om det var den mest naturligste ting. Som det jo også er, haha.

Jeg har bare hørt at folk har gode erfaringer med å bli målt på change, så anbefaler det veldig. Var så deilig å endelig kunne bruke bher som passet helt perfekt!

Endret av Blod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...