Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #1 Skrevet 24. august 2004 Jeg tar meg selv i å tenke på han titt og ofte - hele tiden faktisk. Jeg går over lik for å få treffe ham så ofte som mulig. Når jeg er med ham, står tiden stille og går så fort samtidig. Når han stryker meg lett over fingrene, iler det i hele kroppen. Når han kysser meg, kommer sulten;sitringen og ilingen så sterkt at det gjør vondt. Når jeg ser ham, slår det meg hver gang hvor kjekk han er. Når jeg er alene,drømmer jeg om en fremtid med han. Men forelsket? Jeg?? Neida, vi er bare venner...
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #2 Skrevet 24. august 2004 Men forelsket? Jeg?? Neida, vi er bare venner... Du er nok ikke den eneste som har det slik. Kansje derfor en del er skeptisk til at deres kjærester/ samboere/ menn/ koner har venner av det annet kjønn som må pleies på tomannshånd... "Bare gode venner" kan bety så mangt...
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #3 Skrevet 24. august 2004 Nå er vi begge single da, men vært venner lenge.. først denne sommeren at ting har utviklet seg. Vi har begge blitt brent flere ganger, og vært hverandres trøst og støtte i slike perioder... og da blir det ekstra skummelt å føle noe sånt for en som har vært kompis lenge, for tenk om jeg brenner meg - igjen???
Sandman Skrevet 24. august 2004 #4 Skrevet 24. august 2004 Jeg tar meg selv i å tenke på han titt og ofte - hele tiden faktisk. "Jeg tar meg selv"... ...onani er veldig vanlig det...
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #5 Skrevet 24. august 2004 Så fint da.. Nyt følelsen. Har det på samme måten, selv om vi har vært et par i 16 mnd. Deilig, og skremmende på samme tid.. Er også redd for å bli brent igjen, men den sjansen må vi ta.
Gjest Moonshadow Skrevet 24. august 2004 #6 Skrevet 24. august 2004 Har det akkurat slik jeg også for tiden..
Polly Ester Skrevet 24. august 2004 #7 Skrevet 24. august 2004 Jeg går over lik for å få treffe ham så ofte som mulig. Den ga meg bare noen bilder i hodet...
Chihiro Skrevet 24. august 2004 #8 Skrevet 24. august 2004 Jeg går over lik for å få treffe ham så ofte som mulig. :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå