Cessa74 Skrevet 22. april 2015 #1 Del Skrevet 22. april 2015 Jeg har så korte øyevipper…. Kan du anbefale serum eller typ pleiende "usynlig" mascara som pleier vippene og forlenger de litt? Er ikke ute etter dramatisk effekt ala vippe-extensions, men ønsker "normale" øyevipper som kun trenger et lett strøk av mascara. Vil gjerne også vite hva din favoritt mascara er! Setter ENORMT pris på gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksandraa Skrevet 22. april 2015 #2 Del Skrevet 22. april 2015 Min favorittmascara er Loréal Telescopic, den svarte Har ALDRI opplevd samme effekt av en mascara som jeg gjør med den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. april 2015 #3 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Det er genene dine som avgjør hvor lange/hva slags øyenvipper du er utstyrt med, og ikke noe mirakelmedisin eller superkur med diverse kremer og lignende, kan forandre på det, dessverre. De blir ikke lengre av diverse remedier og ting man smører på, sånn er det med den saken. Det eneste som kan gi midlertidig lengre øyenvipper, er en virkelig god kvalitets-mascara. Jeg kan anbefale deg den beste mascaraen jeg har kjøpt noengang, faktisk. Jeg synes den var vel verdt pengene, kostet rundt 300 kr på parfymeri om jeg ikke husker feil. Den gjør virkelig jobben sin. Prøv Dior Show Exstase mascara! Endret 22. april 2015 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 22. april 2015 #4 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Jeg anbefaler YSL Babydoll, får veldig fine vipper :-) Jeg har fått bedre vipper etter at jeg skjerpet meg på å fjerne sminken om kvelden, å sove med maskara var ikke lurt. Serum og sånt tror jeg ikke noe på. Endret 22. april 2015 av Meadow 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona26 Skrevet 23. april 2015 #5 Del Skrevet 23. april 2015 En hudpleier jeg gikk til en gang undret seg veldig over hvordan slike vippeserum virket. Hun sa hun hadde en teori om at dette serumet på et vis fungerer mer som et slags lim enn å faktisk gjøre noe med hårveksten. Hun mente at vippeserum ikke fungerer om man f.eks smører det på armen. Hårene der blir verken lengre, tykkere eller mørkere, men de blir litt klissete. -hun lurte på om dette gjorde at vippene hang på lengre enn vanlig og dermed kunne det se ut som om man hadde tykkere og lengre vipper. Ikke veit jeg -jeg jeg kjenner sa hun måtte begynne å stusse vippene sine fordi de ble så innmari lange. Mens ei annen merket ingenting. Så lenge vippene blir lengre så er det vel det samme hvordan det skjer. Jeg har nada tålmodighet til å smøre meg inn med dyrt Serum dag og natt så jeg tyr til sminke Jeg har også korte vipper, beste trikset jeg har er følgende; Ta på eyeliner -uten å overdrive La eyelineren tørke Varm opp en vippetang med lighter e.l ( ikke for varm -kjenn på den først) Så "pumper" jeg tangen over vippene flere ganger til jeg får en bøy jeg er fornøyd med. Pass på at de ikke stikker rett opp. Tilslutt tar jeg på et lag med macara. Jeg har ganske mørke vipper så jeg tar ikke så mye på. Blir vippene for tunge faller de ned ( altså bøyen forsvinner 😊). Får jeg klumper børster jeg dem ut. Dette holder hele dagen og i og med at jeg kun har en tynn strek med eyeliner og lite mascara så ser det passe naturlig ut også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. april 2015 #6 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg skjønner at vippeserum kan fungere og jeg vet om historien med virkestoffet som var i en type øyedråper for en øyesykdom. Noen pasienter registrert at de fikk lengre vipper, dette stoffet som visstnok skulle få vippene til å vokse ble etterpå brukt i diverse serumer. Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke selger det som hårserum til hodet, hvis det virker på vipper må det vel også virke på hodehår?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona26 Skrevet 23. april 2015 #7 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg skjønner at vippeserum kan fungere og jeg vet om historien med virkestoffet som var i en type øyedråper for en øyesykdom. Noen pasienter registrert at de fikk lengre vipper, dette stoffet som visstnok skulle få vippene til å vokse ble etterpå brukt i diverse serumer. Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke selger det som hårserum til hodet, hvis det virker på vipper må det vel også virke på hodehår?? Ja, ikke sant. Eller som barte-Serum til alle hipster-menn der ute som ikke har anlegg til mer enn en pubisbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underhuden Skrevet 11. mai 2015 #8 Del Skrevet 11. mai 2015 Bland jojobaolje og castorolje og påfør med fingertuppene langs vippene hver dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #9 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg har brukt flere forskjellige vippeserum, bla Iglow, Xlash, Revitalash, som har hatt god effekt på veksten av mine vipper! Kombinert med et LVL Vippeløft så har jeg en fin bøy på vippene i 7-8 uker uten å måtte bruke vippetang hver dag som sliter utrulig mye på vippene. Anonymous poster hash: 7533e...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #10 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg er blant dem som tror på vippeserum da jeg selv har hatt supert effekt av dette. det skal sies at jeg har prøvd flere og det er definitivt et som utmerker seg, - nemlig Latisse. Det er det mest effektive jeg har brukt. Vippene vokste en cm! Nå har jeg ikke råd til å holde på med slikt, så etter mye søk på google osv, så fant jeg noe som nå fiunjker like optimalt for meg. Jeg blander kokosolje, e-vitamin olje og castorolje. Har brukt dette i en måned nå, hver kveld, og vippene har vokst ca 0.5 cm nå. Er utrolig fornøyd. verdt å prøve. lykke til. Anonymous poster hash: 1cdcc...780 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 11. mai 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg har brukt flere forskjellige vippeserum, bla Iglow, Xlash, Revitalash, som har hatt god effekt på veksten av mine vipper! Kombinert med et LVL Vippeløft så har jeg en fin bøy på vippene i 7-8 uker uten å måtte bruke vippetang hver dag som sliter utrulig mye på vippene. Anonymous poster hash: 7533e...97c Hva er LVL vippeløft?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 11. mai 2015 Forfatter #12 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg er blant dem som tror på vippeserum da jeg selv har hatt supert effekt av dette. det skal sies at jeg har prøvd flere og det er definitivt et som utmerker seg, - nemlig Latisse. Det er det mest effektive jeg har brukt. Vippene vokste en cm! Nå har jeg ikke råd til å holde på med slikt, så etter mye søk på google osv, så fant jeg noe som nå fiunjker like optimalt for meg. Jeg blander kokosolje, e-vitamin olje og castorolje. Har brukt dette i en måned nå, hver kveld, og vippene har vokst ca 0.5 cm nå. Er utrolig fornøyd. verdt å prøve. lykke til. Anonymous poster hash: 1cdcc...780 Hvor får jeg eventuelt kjøpt Latisse vippeserum? Og hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #13 Del Skrevet 11. mai 2015 Hva er LVL vippeløft?? http://karljohanhudpleie.no/behandlinger/lvl-vippeloft/ Anonymous poster hash: 7533e...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå